Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16328
Συγγραφέας: Σπανού, Αθηνά
Τίτλος: Η στρατηγική των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στη διεθνή και εγχώρια αγορά ακτινιδίων: μια μελέτη περίπτωσης: "Ζευς Ακτινίδιο Α.Ε".
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η περίληψη της ερευνητικής μελέτης συμπεριλαμβάνει τους βασικούς σκοπούς, τη μεθοδολογία έρευνας καθώς και τα τελικά ευρήματα της εργασίας συνοπτικά. Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι ο εντοπισμός, η μελέτη, η ανάλυση και η κατανόηση των βασικών διαδικασιών στρατηγικού μάρκετινγκ στον τομέα του ακτινιδίου που ακολουθούνται στην Ελλάδα και σε άλλες αξιόλογες ξένες αγορές (Κίνα, Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή, Γαλλία, Ισπανία). Η ερευνητική μέθοδος που αξιοποιείται είναι η ποιοτική μέθοδος με βάση μελέτες – περιπτώσεις, η οποία ταιριάζει πολύ με τη φύση του θέματος καθώς με σκοπό την καλύτερη ανάλυση και κατανόησή του ταίριαζε περισσότερο να διεξαχθεί εμπειρική έρευνα. Τέλος όπως προέκυψε με βάση τα τελικά ευρήματα της μελέτης, από άποψη όγκου παραγωγής ακτινιδίου παγκοσμίως οι πιο αξιόλογες αγορές είναι αυτές της Κίνας, της Ιταλίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Χιλής και της Ελλάδας. Επιπλέον με βάση τις εξαγωγικές τους επιδόσεις παγκοσμίως, ξεχωρίζουν οι: Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή και Ελλάδα. Οι αγορές της Γαλλίας και της Ισπανίας δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερα αξιόλογη παραγωγή ούτε και εξαγωγές.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ ακτινιδίου
Ζευς Ακτινίδιο Α.Ε.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SpanouAthinaMsc2014.pdf986.97 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons