Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΝίνου, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2014-10-15T14:24:46Z-
dc.date.available2014-10-15T14:24:46Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16326-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ οικοδόμηση και η διατήρηση των επιχειρηματικών σχέσεων μετατρέπεται ολοένα σε ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις και για τη βιωσιμότητα αυτών, με αποτέλεσμα έκαστη να επιδιώκει να βελτιώσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα με τη δημιουργία, επίτευξη και διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με στρατηγικούς συνεργάτες. Η ποιότητα έχει παρατηρηθεί πως δύναται να είναι ένας από τους παράγοντες που καθορίζουν την πιθανότητα ευόδωσης μιας συνεχούς σχέσης μεταξύ επιχειρήσεων – προμηθευτών. Ο σκοπός αυτής της εργασίας με τα ευρήματά της είναι να υπογραμμίσει τις βασικές παραμέτρους που συσχετίζονται με την ποιότητα και τους δεσμούς που είναι θεμιτό να χαρακτηρίζουν τις διεπιχειρησιακές συνεργασίες για να επιτευχθεί η ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή και η αμοιβαία κερδοφορία των συνεργαζόμενων μελών στο σχήμα της διεπιχειρησιακής σχέσης. Η ποιότητα είναι σε θέση να ενθαρρύνει την επανάληψη των επαφών, την αμοιβαία εμπιστοσύνη ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τελικώς, την επιρροή στη συνολική κερδοφορία. Οι διεπιχειρησιακές συνεργασίες διερευνώνται σε όρους ποιότητας με τη βοήθεια των εννοιών της δέσμευσης, της ικανοποίησης, της εμπιστοσύνης, της επικοινωνίας, της διαφάνειας, της κατανόησης και των αμοιβαίων στόχων, έτσι ώστε να εμπλουτιστεί το εννοιολογικό σχήμα της μέσα στο δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον.el
dc.format.extent62el
dc.format.extent1136243 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectΣχέσειςel
dc.subjectΕπεισόδιαel
dc.subjectKeiretsuen
dc.subjectΣχεσιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΔέσμευσηel
dc.subjectΠελατοκεντρική προσέγγισηel
dc.subjectΑμοιβαίοι στόχοιel
dc.subjectΕμπιστοσύνηel
dc.titleΗ ποιότητα στις διεπιχειρησιακές συνεργασίες.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NinouNikolettaMsc2014.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons