Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΠιπίλη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2014-10-15T13:03:06Z-
dc.date.available2014-10-15T13:03:06Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16324-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται η βιβλιογραφία που υπάρχει τα τελευταία χρόνια για τις Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) στον κλάδο κατασκευής λογισμικού και την διεθνοποίησή τους. Αναφερόμαστε στο λογισμικό και τα χαρακτηριστικά του σαν προϊόν της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης αγοράς. Αρχικά αναφερόμαστε εκτενώς στα κίνητρα που έχουν οι κάθε είδους επιχειρήσεις, και οι επιχειρήσεις λογισμικού συγκεκριμένα, που τις ωθούν στην διεθνή επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Επιπλέον, γίνεται λόγος γενικά για τους παράγοντες με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις γενικά και στη συνέχεια οι επιχειρήσεις λογισμικού συγκεκριμένα όταν σχεδιάζουν να διεθνοποιηθούν. Στη συνέχεια, αναλύονται οι αγορές λογισμικού κάποιων ενδεικτικών χωρών, παρουσιάζοντας τα εμπόδια που αντιμετώπισαν επιχειρήσεις λογισμικού που επεδίωξαν την διεθνή επέκτασή τους σε αυτές. Παράλληλα με βάση την μελέτη περίπτωσης της Μικρομεσαίας επιχείρησης λογισμικού Intelligen Inc., παρουσιάζουμε τους παράγοντες που η συγκεκριμένη επιχείρηση αντιμετωπίζει κατά την δραστηριοποίησή της στις διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, αλλά και την περίπτωση της Intelligen Inc., ερευνώνται και αναλύονται πιο διεξοδικά οι πιο σημαντικοί παράγοντες, με δεδομένο την σύγχρονη και διαρκώς αναπτυσσόμενη τεχνολογικά και παγκοσμιοποιημένη αγορά. Πρόκειται για τους παράγοντες που εμφανίζουν μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης, και συνιστούν εμπόδια εξαιτίας της ραγδαίας τεχνολογικής προόδου και της εμβέλειας των προϊόντων λογισμικού. Έτσι, παρουσιάζεται μια συνολική εικόνα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου του λογισμικού και για τα κίνητρα και τα στοιχεία με τα οποία αυτές έρχονται αντιμέτωπες όταν σχεδιάζουν και όταν ξεκινούν την διεθνή επέκτασή τους σε νέες αγορές.el
dc.format.extent82el
dc.format.extent945250 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΛογισμικόel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΕμπόδιαel
dc.subjectΔιεθνοποίησηel
dc.subjectΠαράγοντες επιρροήςel
dc.subjectΕξαγωγική δραστηριότηταel
dc.titleΔιερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την διεθνή επέκταση των επιχειρήσεων λογισμικού.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PipiliVasilikiMsc2014.pdf853.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.