Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16324
Συγγραφέας: Πιπίλη, Βασιλική
Τίτλος: Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την διεθνή επέκταση των επιχειρήσεων λογισμικού.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Περίληψη: Στην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται η βιβλιογραφία που υπάρχει τα τελευταία χρόνια για τις Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) στον κλάδο κατασκευής λογισμικού και την διεθνοποίησή τους. Αναφερόμαστε στο λογισμικό και τα χαρακτηριστικά του σαν προϊόν της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης αγοράς. Αρχικά αναφερόμαστε εκτενώς στα κίνητρα που έχουν οι κάθε είδους επιχειρήσεις, και οι επιχειρήσεις λογισμικού συγκεκριμένα, που τις ωθούν στην διεθνή επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Επιπλέον, γίνεται λόγος γενικά για τους παράγοντες με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις γενικά και στη συνέχεια οι επιχειρήσεις λογισμικού συγκεκριμένα όταν σχεδιάζουν να διεθνοποιηθούν. Στη συνέχεια, αναλύονται οι αγορές λογισμικού κάποιων ενδεικτικών χωρών, παρουσιάζοντας τα εμπόδια που αντιμετώπισαν επιχειρήσεις λογισμικού που επεδίωξαν την διεθνή επέκτασή τους σε αυτές. Παράλληλα με βάση την μελέτη περίπτωσης της Μικρομεσαίας επιχείρησης λογισμικού Intelligen Inc., παρουσιάζουμε τους παράγοντες που η συγκεκριμένη επιχείρηση αντιμετωπίζει κατά την δραστηριοποίησή της στις διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, αλλά και την περίπτωση της Intelligen Inc., ερευνώνται και αναλύονται πιο διεξοδικά οι πιο σημαντικοί παράγοντες, με δεδομένο την σύγχρονη και διαρκώς αναπτυσσόμενη τεχνολογικά και παγκοσμιοποιημένη αγορά. Πρόκειται για τους παράγοντες που εμφανίζουν μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης, και συνιστούν εμπόδια εξαιτίας της ραγδαίας τεχνολογικής προόδου και της εμβέλειας των προϊόντων λογισμικού. Έτσι, παρουσιάζεται μια συνολική εικόνα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου του λογισμικού και για τα κίνητρα και τα στοιχεία με τα οποία αυτές έρχονται αντιμέτωπες όταν σχεδιάζουν και όταν ξεκινούν την διεθνή επέκτασή τους σε νέες αγορές.
Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό
Επιχειρήσεις
Εμπόδια
Διεθνοποίηση
Παράγοντες επιρροής
Εξαγωγική δραστηριότητα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PipiliVasilikiMsc2014.pdf853.95 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.