Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΒαλασιάδου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2014-10-14T20:58:29Z-
dc.date.available2014-10-14T20:58:29Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ πραγματικότητα της διεθνοποίησης των οικονομιών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές επιβάλλει στις ΜΜΕ να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό προκειμένου να επιβιώσουν, αλλά και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα κέρδη. Το γεγονός αυτό ώθησε σε εκτεταμένη έρευνα την επιστημονική κοινότητα σχετικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ΜΜΕ. Στα αποτελέσματα των ερευνών παρατηρήθηκε ποικιλία και κατακερματισμός. Στην εργασία αυτή συγκεντρώθηκαν στοιχεία από τα κυριότερα επιστημονικά άρθρα που ασχολήθηκαν με την εξαγωγική δραστηριοποίηση των ΜΜΕ. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των κινήτρων που οδηγούν στην εξαγωγική δραστηριοποίηση, της ταχύτητας και της γεωγραφικής ανάπτυξης των εξαγωγών. Ακολουθεί η διερεύνηση του όρου επίδοση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων καθώς και των κριτηρίων που την ορίζουν, υποκειμενικών και αντικειμενικών. Κατόπιν, περιγράφονται και αναλύονται οι σπουδαιότεροι παράγοντες επιτυχίας των εξαγωγών και η σχέση τους με τα μέτρα της επίδοσης. Οι κυριότεροι παράγοντες σχετίζονται με το μίγμα μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με το ρόλο και τις ικανότητες των μάνατζερ, με τους πόρους και τις ικανότητες που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση και με το επίπεδο της γνώσης που έχει συγκεντρώσει και αφομοιώσει. Τέλος, αναλύονται τα κυριότερα εργαλεία μέτρησης της επίδοσης των εξαγωγών.el
dc.format.extent85el
dc.format.extent3031988 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΕπίδοσηel
dc.subjectΕπιτυχίαel
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subjectΜέτρα επίδοσηςel
dc.titleΠαράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ValasiadouPhoteiniMsc2014.pdf2.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.