Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΣτάνκογλου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2014-10-08T11:09:43Z-
dc.date.available2014-10-08T11:09:43Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16305-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΟ ανταγωνισμός μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών δεν είναι μια καινούρια ιδέα, αφού οι περιοχές ανταγωνίζονται μεταξύ τους εδώ και πολλά χρόνια έστω και ασυνείδητα. Αντίθετα, η συνειδητή υιοθέτηση και εφαρμογή τεχνικών και εργαλείων μάρκετινγκ και η διαχείριση των γεωγραφικών περιοχών (τόπων, πόλεων κλπ.) ως επωνυμίες, είναι μια τάση που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της διαχείρισης της τοπολογικής επωνυμίας, ιδιαίτερα μέσα στο πλαίσιο των αστικών κέντρων, αρχικά σε θεωρητικό επίπεδο και στη συνέχεια να τονίσει τη σημαντικότητα ορισμένων μεταβλητών της, να μελετήσει επιτυχημένες πρακτικές εφαρμογές και να κατασκευάσει ένα μοντέλο παραγόντων επιτυχίας.el
dc.format.extent71el
dc.format.extent1616594 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectCity brandingen
dc.subjectStakeholdersen
dc.titleCity branding: θεωρητική προσέγγιση και η σημαντικότητα της ανάμειξης των ενδιαφερόμενων μερών: οι περιπτώσεις της Βαρκελώνης, του Εδιμβούργου και του Σίδνεϊ.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StankoglouEiriniMsc2014.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.