Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16305
Συγγραφέας: Στάνκογλου, Ειρήνη
Τίτλος: City branding: θεωρητική προσέγγιση και η σημαντικότητα της ανάμειξης των ενδιαφερόμενων μερών: οι περιπτώσεις της Βαρκελώνης, του Εδιμβούργου και του Σίδνεϊ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Ο ανταγωνισμός μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών δεν είναι μια καινούρια ιδέα, αφού οι περιοχές ανταγωνίζονται μεταξύ τους εδώ και πολλά χρόνια έστω και ασυνείδητα. Αντίθετα, η συνειδητή υιοθέτηση και εφαρμογή τεχνικών και εργαλείων μάρκετινγκ και η διαχείριση των γεωγραφικών περιοχών (τόπων, πόλεων κλπ.) ως επωνυμίες, είναι μια τάση που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της διαχείρισης της τοπολογικής επωνυμίας, ιδιαίτερα μέσα στο πλαίσιο των αστικών κέντρων, αρχικά σε θεωρητικό επίπεδο και στη συνέχεια να τονίσει τη σημαντικότητα ορισμένων μεταβλητών της, να μελετήσει επιτυχημένες πρακτικές εφαρμογές και να κατασκευάσει ένα μοντέλο παραγόντων επιτυχίας.
Λέξεις Κλειδιά: City branding
Stakeholders
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
StankoglouEiriniMsc2014.pdf1.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.