Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16305
Author: Στάνκογλου, Ειρήνη
Title: City branding: θεωρητική προσέγγιση και η σημαντικότητα της ανάμειξης των ενδιαφερόμενων μερών: οι περιπτώσεις της Βαρκελώνης, του Εδιμβούργου και του Σίδνεϊ.
Date Issued: 2014
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Ο ανταγωνισμός μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών δεν είναι μια καινούρια ιδέα, αφού οι περιοχές ανταγωνίζονται μεταξύ τους εδώ και πολλά χρόνια έστω και ασυνείδητα. Αντίθετα, η συνειδητή υιοθέτηση και εφαρμογή τεχνικών και εργαλείων μάρκετινγκ και η διαχείριση των γεωγραφικών περιοχών (τόπων, πόλεων κλπ.) ως επωνυμίες, είναι μια τάση που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της διαχείρισης της τοπολογικής επωνυμίας, ιδιαίτερα μέσα στο πλαίσιο των αστικών κέντρων, αρχικά σε θεωρητικό επίπεδο και στη συνέχεια να τονίσει τη σημαντικότητα ορισμένων μεταβλητών της, να μελετήσει επιτυχημένες πρακτικές εφαρμογές και να κατασκευάσει ένα μοντέλο παραγόντων επιτυχίας.
Keywords: City branding
Stakeholders
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StankoglouEiriniMsc2014.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.