Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΟργαντζή, Σοφίαel
dc.date.accessioned2014-10-07T15:01:40Z-
dc.date.available2014-10-07T15:01:40Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16304-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΟ ρόλος και η σημασία των πόλεων αλλάζει δυναμικά και γίνονται φορείς ζωτικής σημασίας στα πλαίσια του νέου διεθνοποιημένου περιβάλλοντος. Ο ανταγωνισμός έχει γίνει τόσο έντονος στην τοπική ανάπτυξη που οι τόποι πρέπει να αποκτήσουν μια πιο επιχειρηματική στάση, προκειμένου να παραμείνουν στην κορυφή και να ενισχύσουν την ελκυστικότητά τους. Επομένως, το μάρκετινγκ του τόπου, αν και είναι μια πρόσφατη επιστήμη του μάρκετινγκ, αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Το μάρκετινγκ τόπου είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας των τόπων, το οποίο στοχεύει κυρίως σε τρεις αγορές-στόχους: τους κατοίκους, τους τουρίστες και τους δυνητικούς επενδυτές. Ως απόρροια του έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, μαζί με τις θεωρίες του place marketing αναπτύχθηκαν θεωρίες και για το place branding. Μάλιστα συχνά, τα δύο εργαλεία συγχέονται, κάτι που είναι λάθος. Το place branding έχει γίνει πλέον κοινή δραστηριότητα των πόλεων και των χωρών, αφού παρέχει πολύτιμα εργαλεία για τους τόπους, μετατρέποντας τις δυνατότητές τους σε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η παρούσα διπλωματική εργασία θα προσπαθήσει να προσεγγίσει θεωρητικά αυτά τα εργαλεία χωρικής ανάπτυξης και ανταγωνισμού, βλέποντας τις διαδικασίες τους, τη σχέση που έχουν με την πολιτιστική ταυτότητα των περιοχών και την επιρροή των κατοίκων στις στρατηγικές που ακολουθούν. Επιπλέον, θα επιχειρήσει να μελετήσει την εφαρμογή του place branding στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι το place branding δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Ελλάδα, αφού πολύ λίγες πόλεις το εφαρμόζουν. Όσον αφορά στην εφαρμογή του place branding στη Θεσσαλονίκη, αντιλαμβανόμαστε ότι παρόλο που το τελευταίο διάστημα γίνονται σημαντικές προσπάθειες ενίσχυσης του city brand της, απαιτείται ακόμη σκληρή και προσεκτική δουλειά, ώστε να είναι ορατά τα αποτελέσματα των προσπαθειών. Μέσα από αυτό το κείμενο, ο αναγνώστης θα μπορέσει να αντιληφθεί τη σπουδαιότητα και τη σημασία του place marketing και του place branding για τις πόλεις ή τις χώρες σε όλο τον κόσμο.el
dc.format.extent47el
dc.format.extent962422 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectPlace marketingen
dc.subjectPlace brandingen
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταel
dc.titleΤο place marketing και place branding, ως εργαλεία χωρικής ανάπτυξης και η μελέτη της πόλης της Θεσσαλονίκης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OrgantziSophiaMsc2014.pdf909.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.