Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16300
Συγγραφέας: Μουστάκης, Δημήτριος Ε.
Τίτλος: Προσανατολισμένη στον πελάτη διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Κατερίνα
Περίληψη: Η εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει την έννοια της «Προσανατολισμένης στον Πελάτη Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» και να ενισχύσει την άποψη ότι η Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιβάλλει στα μέλη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας να προσανατολίζονται στον πελάτη. Παράλληλα επιδιώκει να στοιχειοθετήσει τη θέση ότι ο Προσανατολισμός στον Πελάτη αποτελεί μία έμφυτη διάσταση της Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, προτείνοντας ένα αντίστοιχο οργανωσιακό περίγραμμα υλοποίησης, το καλούμενο Περίγραμμα Προσανατολισμένης στον Πελάτη Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Η εργασία βασίστηκε εξολοκλήρου στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Αρχικά προσεγγίζει την έννοια της «Διοίκησης Ολικής Ποιότητας» και επιβεβαιώνει τη σύνδεσή της με τις έννοιες του «Προσανατολισμού στην Αγορά» και του «Προσανατολισμού στην Εφοδιαστική Αλυσίδα». Έπειτα προσεγγίζει τις έννοιες του «Προσανατολισμού στην Αγορά» και της «Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» υπό το πρίσμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, υποδεικνύει περιγράμματα υλοποίησης αυτών και καταδεικνύει την έμφυτη παρουσία του Προσανατολισμού στον Πελάτη στη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, προτείνοντας το Περίγραμμα Προσανατολισμένης στον Πελάτη Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Στη συνέχεια περιγράφει τα περιγράμματα υλοποίησης του Προσανατολισμού στην Αγορά και του Προσανατολισμού στην Εφοδιαστική Αλυσίδα σε ένα περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Ακολούθως προσεγγίζει την έννοια της «Προσανατολισμένης στον Πελάτη Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» και τέλος παραθέτει την τεχνική ενσωμάτωσης των απαιτήσεων του πελάτη στην παραγωγική διαδικασία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Η Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι μία στρατηγική διοίκησης έμφυτα Προσανατολισμένη στον Πελάτη, η οποία είναι αποτέλεσμα της υιοθέτησης της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας από τον οργανισμό και του Προσανατολισμού του οργανισμού στην Αγορά που η υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας συνεπάγεται. Η εργασία συνεισφέρει στη βιβλιογραφία αναδεικνύοντας την έμφυτη Προσανατολισμένη στον Πελάτη διάσταση της Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Λέξεις Κλειδιά: Προσανατολισμός στην αγορά
Διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MoustakisDimitriosEMsc2014.pdf1.14 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.