Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16293
Συγγραφέας: Κούσκουρας, Ιωάννης
Τίτλος: Μάρκετινγκ νοσηλευτικών μονάδων: μελέτη περίπτωσης στον ιατρικό τουρισμό.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Στα πλαίσια της εν λόγω διπλωματικής εργασίας αποτυπώθηκαν οι παρούσες συνθήκες, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, αναφορικά με τον τουρισμό υγείας (health tourism). Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προκύπτει ότι ο τουρισμός υγείας είναι ένα σύγχρονο φαινόμενο, που έχει αναπτυχθεί επαρκώς σε χώρες του εξωτερικού, αλλά στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε εισαγωγικό στάδιο. Ίσως κάποιες από τις πιο αξιόλογες προσπάθειες θα μπορούσαν να θεωρηθούν οι υπηρεσίες ιαματικών λουτρών καθώς και οι οργανωμένες μονάδες αιμοκάθαρσης νεφροπαθών. Πιθανότερη αιτία για την περιγραφείσα υστέρηση είναι η καθυστερημένη προσαρμογή του νομοθετικού πλαισίου γύρω από την ίδρυση και λειτουργία των επιχειρήσεων τουρισμού υγείας, ωστόσο δεν πρέπει να λησμονηθεί και το αποτύπωμα της τρέχουσας οικονομικής κρίσης, που εύλογα αποτελεί τροχοπέδη σε τέτοιου είδους επενδυτικές κινήσεις. Παρά τις αντιξοότητες, τα στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος δείχνουν ότι υπάρχουν αρκετές προοπτικές για την Ελλάδα στον τομέα αυτό. Η Ελλάδα, ως παραδοσιακά τουριστικός προορισμός, έχει ανάγκη να αναδειχθεί ως ιδιαίτερα ασφαλής από άποψη ιατρικών υπηρεσιών και αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών για όλους τους επισκέπτες. Αν το επιτύχει αυτό, στη συνέχεια μπορεί να προσελκύει τουρίστες που έρχονται μεν πρώτιστα για διακοπές, αλλά επωφελούνται για να κάνουν και ορισμένες θεραπείες. Για να επιτύχει αυτό το στόχο, πρέπει να παρέχει εξαιρετικού επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες στα σημεία που συγκεντρώνονται οι περισσότεροι τουρίστες. Υπάρχουν πολλά θεσμικά, οργανωτικά και λειτουργικά εμπόδια για να συμβεί αυτό. Υπάρχουν όμως εξαιρετικές ευκαιρίες αναφορικά με τις υποδομές και το ανθρώπινο δυναμικό. Η μελέτη περίπτωσης στην Ινδική αγορά υπηρεσιών τουρισμού υγείας, και πιο συγκεκριμένα στο νοσοκομείο Apollo, δείχνουν ότι το τρίπτυχο ποιότητα-τιμή-εύρος υπηρεσιών, αποτελούν σημαντική πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, συνεπώς προκύπτουν ευκαιρίες benchmarking στην Ελληνική αγορά. Λέξεις κλειδιά: τουρισμός υγείας, ιατρικός τουρισμός, Ελλάδα, Ινδία
Λέξεις Κλειδιά: Ιατρικός τουρισμός
Τουρισμός υγείας
Ελλάδα
Ινδία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouskourasIoannisMsc2014.pdf1.07 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.