Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣεφεριάδης, Φώτιοςel
dc.date.accessioned2014-09-11T12:17:05Z-
dc.date.available2014-09-11T12:17:05Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16279-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της εκπόνησης της εργασίας αυτής είναι να καταγράψει τα δεδομένα που αφορούν την εφαρμογή του συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στη διαχείριση των συντηρήσεων των κτιριακών εγκαταστάσεων σε μεγάλους οργανισμούς. Αρχικά παρουσιάζεται η φιλοσοφία της ποιότητας, οι προσεγγίσεις, τα συστήματα και οι πρακτικές που την αφορούν. Έμφαση δίνεται στα Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας, στο σύστημα ΔΟΠ και στο θέμα της ποιότητας στις υπηρεσίες. Στη συνέχεια αναφέρονται οι ορισμοί για την συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων, τα είδη και οι πρακτικές, το μάνατζμεντ, η στρατηγική και τα πρότυπα και το κόστος των συντηρήσεων. Επίσης γίνεται ανάλυση των προϋποθέσεων για την υιοθέτηση πολιτικών όπως η εξωτερική ανάθεση των συντηρήσεων. Ακολούθως παρουσιάζεται το θέμα της ποιότητας, δίνονται οι ορισμοί, παρουσιάζεται η εφαρμογή του ΙSO 9000 και της ΔΟΠ στη συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων μεγάλων οργανισμών. Αναφέρονται τα εργαλεία της ΔΟΠ που χρησιμοποιούνται στις συντηρήσεις των κτηριακών έργων, γίνεται ειδική μνεία στην ενσωμάτωση των μοντέλων συντήρησης στη ΔΟΠ και στις προϋποθέσεις για την εφαρμογή της ΔΟΠ στη συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων. Για την ερευνητική προσέγγιση του θέματος μετρήθηκαν οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των εσωτερικών πελατών για την ποιότητα των υπηρεσιών συντήρησης που παρέχονται στους μεγάλους οργανισμούς. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο SERVQUAL των Parasuraman, Zeithaml & Berry (1988), το οποίο χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του παρεχόμενου επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών. Τα συμπεράσματα της έρευνας ανέδειξαν τη σημασία εφαρμογής ενός συστήματος ΔΟΠ στους μεγάλους οργανισμούς, ώστε να είναι δυνατή η βελτίωση του συστήματος των συντηρήσεων σ’ αυτούς με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών της επιχείρησης.el
dc.format.extent126el
dc.format.extent1855677 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΣυντηρήσεις κτηριακών εγκαταστάσεωνel
dc.titleΟλική ποιότητα στη διαχείριση των συντηρήσεων κτηριακών εγκαταστάσεων: η περίπτωση των μεγάλων οργανισμών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SepheriadisPhotiosMsc2014.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.