Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16257
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Παυλίδης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Βλαχογιάννη, Προκοπία | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T12:35:28Z | - |
dc.date.available | 2014-07-02T12:35:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16257 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η ανασκόπηση των μεθόδων που χρησιμοποιούνται διεθνώς για την αντιμετώπιση της Δυσλεξίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η σύγκριση των επικρατέστερων από αυτές με την Μέθοδο Παυλίδη. Μέσα από αυτή τη διπλωματική εργασία, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα σωστής και πρώιμης παρέμβασης για την καταπολέμηση αυτής της Ειδικής Μαθησιακής Δυσκολίας, πραγματοποιείται συμβολή στη γνώση γύρω από την Αντιμετώπιση της Δυσλεξίας προκειμένου να ενισχυθεί η μαθησιακή διαδικασία, να αναπτυχθούν οι γνωστικές ικανότητες των παιδιών και να καταπολεμηθεί η σχολική υποεπίδοση που προέρχεται από τη Δυσλεξία. Η αντιμετώπιση της Δυσλεξίας είναι πολύπλευρη, αφορά την ανάγνωση και την ορθογραφία, αλλά και τα μαθηματικά. Οι δυσλεξικοί μαθητές μπορούν να επιτύχουν στο σχολείο, αλλά χρειάζονται διαφορετική εκπαιδευτική προσέγγιση κατά τη διδασκαλία προκειμένου να κατακτήσουν τη γνώση. Προς αυτή την κατεύθυνση συνδράμει η πολυαισθητηριακή προσέγγιση (Oakland et al. 1998, Kast et al. 2007), γιατί η μάθηση συντελείται μέσα από πολλές οδούς. Επίσης, η ανάπτυξη της βραχύχρονης ή εργαζόμενης μνήμης είναι απαραίτητη για την προσοχή, συγκράτηση και ανάκτηση των πληροφοριών (Torgesen, 2006). Σε αυτή τη διπλωματική εργασία, στο πρώτο σκέλος παρατίθενται μέθοδοι που εφαρμόζονται διεθνώς και η σύγκριση αυτών και στο δεύτερο κομμάτι παρουσιάζονται σημαντικές έρευνες που αφορούν στην αντιμετώπιση της Δυσλεξίας. Καταλήγοντας, η Μέθοδος Παυλίδη με Πολυμέσα αποδεικνύεται ως η πλέον αποτελεσματική μέθοδος για την αντιμετώπιση της Δυσλεξίας. Βασίζεται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και κυρίως στην τεχνολογία των πολυμέσων. Η μέθοδος αυτή συνδυάζει τα εξατομικευμένα προγράμματα του Η/Υ με τις εξατομικευμένες ψυχοεκπαιδευτικές μεθόδους αντιμετώπισης της δυσλεξίας, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της ανάγνωσης, της ορθογραφίας, του τονισμού και της καλλιγραφίας (Πανεπιστημιακές σημειώσεις Καθηγητή Παυλίδη, 2012). | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.format.extent | 2012161 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Δυσλεξία | el |
dc.subject | Αντιμετώπιση | el |
dc.subject | Μέθοδος Παυλίδη | el |
dc.subject | Orton-Gillingham | en |
dc.subject | Wilson Language Training | en |
dc.subject | Lindamood-Bell | en |
dc.title | Η αντιμετώπιση της Δυσλεξίας διεθνώς και σύγκριση με την μέθοδο Παυλίδη. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VlachogianniProkopiaMsc2014.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.