Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤριάρχου, Λάζαροςel
dc.contributor.authorΤέλλος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2014-07-01T08:31:30Z-
dc.date.available2014-07-01T08:31:30Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16254-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΑρχικά, επιχειρείται μία συνοπτική ιστορική αναδρομή όπου εξετάζεται αυτή η αναδυόμενη επιστήμη. Εν συνεχεία, αναλύονται τα πλεονεκτήματά της, καθώς επίσης και τα μειονεκτήματά της, ενώ παράλληλα, τονίζεται, ο τρόπος με τον οποίο, μπορεί να ενταχθεί επιτυχώς στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολούθως, γίνεται προσπάθεια διερεύνησης, της σχέσης που υπάρχει με την τεχνολογία, ενώ παράλληλα, παρατίθενται και ορισμένες πρακτικές ιδέες για τους εκπαιδευτικούς, βασισμένες όμως, σε δεδομένα ερευνών, προσπαθώντας να αναδείξουν τον κύριο στόχο αυτής της εργασίας, ο οποίος είναι, ότι οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί, με την αξιοποίηση των δεδομένων αυτών, δε θα χρειάζεται να δουλεύουν σκληρότερα αλλά εξυπνότερα.el
dc.format.extent75el
dc.format.extent1141683 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΝουςel
dc.subjectMinden
dc.subjectΕγκέφαλοςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectBrainen
dc.subjectEducationen
dc.subjectTechnologyen
dc.titleΝούς εγκέφαλος και εκπαίδευση.el
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TellosGeorgiosMsc2014.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.