Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσούρος, Κωνσταντίνος-Κλαύδιοςel
dc.contributor.authorΚύδρος, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2014-06-16T14:21:21Z-
dc.date.available2014-06-16T14:21:21Z-
dc.date.issued1995el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16232-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1995.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.162-166).el
dc.description001/1995el
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή αντιμετωπίζεται το πρόβλημα δημιουργίας εναλλακτικών διαδρομών σε αεροπορικά δίκτυα, όταν τίθεται ένας αριθμός από αθροιστικά και minmax κριτήρια. Χρησιμοποιώντας όρους από τη θεωρία γραφημάτων μοντελοποιείται το αεροπορικό δίκτυο ως πολλαπλό γράφημα που μεταβάλλεται χρονικά. Ορίζονται επίσης κριτήρια διαφορετικών τύπων, τα οποία κατατάσσονται λεξικογραφικώς ανάλογα με τη σημαντικότητά τους. Παράγονται δύο πρωτότυποι αλγόριθμοι για την εύρεση του μονοπατιού με το ελάχιστο-μέγιστο βάρος ακμής. Παράγονται τρεις πρωτότυποι αλγόριθμοι για την εύρεση του λεξικογραφικώς βέλτιστου μονοπατιού για πολλά κριτήρια. Οι αλγόριθμοι ελέγχονται σε τυχαία γραφήματα και προκύπτει ο αποδοτικότερος. Ο αλγόριθμος αυτός συμπεριλαμβάνεται σε μία εφαρμογή με πραγματικά δεδομένα.el
dc.description.abstractThis thesis is concerned with the problem of creation of alternative routes in air transport networks, when a number of additive and/or minmax criteria is posed. By using terms from graph theory, the air transport network is modeled as multigraph with time depended structure. Criteria of different types are defined and ordered lexicographically, according to their importance. Two original algorithms are developed for the minmax path problem. Three original algorithms are developed for the lexicographical optional path problem. These algorithms are tested in random graphs. The most efficient of these algorithms is embedded in an application where real data are used.en
dc.format.extent207el
dc.format.extent8980787 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.rightsΤο ψηφιακό τεκμήριο της διατριβής αποτελεί παραχώρηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών που τηρεί το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης σύμφωνα με το αρ. 22 του Ν. 2121/1993el
dc.subjectΑεροπορικά δίκτυαel
dc.subjectΑλγόριθμοιel
dc.subjectΕπιλογή διαδρόμωνel
dc.subjectΛεξικογραφική βελτιστοποίησηel
dc.subjectΛεξικογραφικώς βέλτιστα μονοπάτιαel
dc.subjectΠολυκριτηριακή ανάλυσηel
dc.titleΕπίλυση προβλημάτων επιλογής διαδρομών σε αεροπορικά δίκτυα - αλγοριθμική προσέγγιση.el
dc.title.alternativeSolutions for route choice problems in air transport networks - algorithmic approach.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΚάτος, Αναστάσιοςel
dc.contributor.committeememberΠαπαδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KydrosDimitrios_Phd1995.pdf8.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.