Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛάζος, Βάϊοςel
dc.contributor.authorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2014-05-29T12:52:08Z-
dc.date.available2014-05-29T12:52:08Z-
dc.date.issued1996el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16209-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1996.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 390-416).el
dc.description002/1996el
dc.description.abstractΣτόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για τον επιλεγμένο προορισμό της Β. Ελλάδας. Μεθοδολογία: τα σημεία που διερευνήθηκαν με στόχο τη σύνταξη ενός τελικού σχεδίου μάρκετινγκ για τη γεωγραφική περιφέρεια Β. Ελλάδος ήταν , ο εντοπισμός των κύριων παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη μιας στρατηγικής τουριστικού μάρκετινγκ για προορισμούς, η αξιολόγηση της υπάρχουσας υποδομής (δηλαδή του ολικού τουριστικού προϊόντος), ο εντοπισμός των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στη Β. Ελλάδα μετά την ανάλυση παρόμοιων ανταγωνιστικών προορισμών, και τέλος η περιγραφή του προφίλ του κύριου μέσου αλλοδαπού τουρίστα στη Β. Ελλάδα, καθώς και του προφίλ των τμημάτων αγοράς των κύριων αλλοδαπών επισκεπτών (Γερμανών και Άγγλων) και κυρίως των ομάδων (τμημάτων αγοράς) που δείχνουν μια έντονη επιθυμία για τουρισμό όλων των εποχών του έτους. Αποτελέσματα-συμπεράσματα: η τουριστική ανάπτυξη των προορισμών ενδυναμώνεται με την υποστήριξη δραστηριοτήτων που έχουν ως στόχο την εφαρμογή διοικητικών στρατηγικών μάρκετινγκ από τις διευθύνσεις του ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους ΟΤΑ.el
dc.description.abstractObject of the study: the object of this study is the development of a strategic plan for tourism marketing for selected destination of N. Greece. Methodology: the subjects investigated had an aim of N. Greece, the detection of destination specific strategic tourism marketing plan, the evaluation of present infrastructure, the detection of competitive advantages in N. Greece following an analysis of comperative competititve destinations and, finally a description of the profile of the average tourist visiting N. Greece, aw well aw the profile of market segments of main visitors (German and British) and those groups that show a need for year round tourism. Results: tourism development of destinations is strengthened with the support of activities aiming at the application of marketing strategies of the Central Tourism Organisation, Regional Districts and local authorities.en
dc.format.extent416el
dc.format.extent22462215 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ψηφιακό τεκμήριο της διατριβής αποτελεί παραχώρηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών που τηρεί το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης σύμφωνα με το αρ. 22 του Ν. 2121/1993el
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectLogit analysisen
dc.subjectΑνάλυση διαστρωμάτωσηςel
dc.subjectΑναλύσεις πελατών, ανταγωνιστώνel
dc.subjectΒόρεια Ελλάδαel
dc.subjectΠολιτιστικοί φυσικοί πόροιel
dc.subjectΣτρατηγική, σχέδιο μάρκετινγκ 2000-2010el
dc.subjectΤμηματοποίηση, Άγγλοι και Γερμανοί τουρίστεςel
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκ μάνατζμεντ προορισμώνel
dc.subjectΤουριστικοί προορισμοί, τουριστική έρευναel
dc.titleΗ πολιτική τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδος στο εξωτερικό για την προσέλκυση αλλοδαπών τουριστών: μοντέλο διερεύνησης ο προορισμός της Β. Ελλάδος.el
dc.title.alternativeStrategic touristical marketing of Greece abroad for Northern Greece.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΠιπερόπουλος, Γεώργιος-
dc.contributor.committeememberΠαπαγεωργίου, Πέτρος-
dc.contributor.committeememberΣιώμκος, Γεώργιος-
dc.contributor.committeememberΤσιότρας, Γεώργιος-
dc.contributor.committeememberΜάλιαρης, Γεώργιος-
dc.contributor.committeememberΖώτος, Γεώργιος-
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ)en
Appears in Collections:Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VasileiadisChristos_Phd1996.pdf21.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.