Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπίσμπας, Αντώνιοςel
dc.contributor.authorΜανωλάκος, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2014-05-02T12:35:23Z-
dc.date.available2014-05-02T12:35:23Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16149-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη στοχεύει στην κατανόηση της σημασίας της σωστής επικοινωνίας στην επιχείρηση, στον τρόπο και τα μέσα με τα οποία μπορεί να επιτευχθεί μια καλή επιχειρησιακή επικοινωνία καθώς και στην ανάλυση και παράλληλα κατανόηση των συγχρόνων μορφών επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις σήμερα. Στην δεκαετία που διανύουμε το Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των social media(social news, social bookmarking, media sharing, social networks) ,το Διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε βασικό συστατικό επικοινωνίας. Η χρήση του διαδικτύου και των social media στις επιχειρήσεις είναι συνεχώς αυξανομένη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) παρέχουν πλεονεκτήματα που συμβάλουν στην βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης- πελατών αλλά και μεταξύ των εργαζομένων που απασχολούνται μέσα στην επιχείρηση. Το διαδίκτυο γρήγορα εξελίχθηκε σε πολύτιμη πηγή πληροφοριών, εξαιρετικό εργαλείο έρευνας και μέσο παρακολούθησης του ανταγωνισμού. Τα social media μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο ,στην διαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων βελτιώνοντας την επικοινωνία της με τους χρήστες. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν σωστά τα social networks μπορούν να «χτίσουν» την εικόνα τους, να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους καθώς και να δημιουργήσουν ή να επηρεάσουν θετικά τις συζητήσεις που γίνονται γύρω από το brand τους «εκτοξεύοντας» την αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία του στα ύψη.el
dc.format.extent86el
dc.format.extent2535354 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleΣύγχρονες μορφές επικοινωνίας στις επιχειρήσεις: ο ρόλος των social media.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ManolakosAnastasiosMsc2014.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.