Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16149
Συγγραφέας: Μανωλάκος, Αναστάσιος
Τίτλος: Σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στις επιχειρήσεις: ο ρόλος των social media.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Μπίσμπας, Αντώνιος
Περίληψη: Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη στοχεύει στην κατανόηση της σημασίας της σωστής επικοινωνίας στην επιχείρηση, στον τρόπο και τα μέσα με τα οποία μπορεί να επιτευχθεί μια καλή επιχειρησιακή επικοινωνία καθώς και στην ανάλυση και παράλληλα κατανόηση των συγχρόνων μορφών επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις σήμερα. Στην δεκαετία που διανύουμε το Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των social media(social news, social bookmarking, media sharing, social networks) ,το Διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε βασικό συστατικό επικοινωνίας. Η χρήση του διαδικτύου και των social media στις επιχειρήσεις είναι συνεχώς αυξανομένη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) παρέχουν πλεονεκτήματα που συμβάλουν στην βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης- πελατών αλλά και μεταξύ των εργαζομένων που απασχολούνται μέσα στην επιχείρηση. Το διαδίκτυο γρήγορα εξελίχθηκε σε πολύτιμη πηγή πληροφοριών, εξαιρετικό εργαλείο έρευνας και μέσο παρακολούθησης του ανταγωνισμού. Τα social media μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο ,στην διαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων βελτιώνοντας την επικοινωνία της με τους χρήστες. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν σωστά τα social networks μπορούν να «χτίσουν» την εικόνα τους, να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους καθώς και να δημιουργήσουν ή να επηρεάσουν θετικά τις συζητήσεις που γίνονται γύρω από το brand τους «εκτοξεύοντας» την αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία του στα ύψη.
Λέξεις Κλειδιά: Επιχειρήσεις
Κοινωνικά δίκτυα
Social media
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ManolakosAnastasiosMsc2014.pdf2.46 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.