Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦραγκοπούλου-Μάνθου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΚαράσης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2014-04-28T10:29:02Z-
dc.date.available2014-04-28T10:29:02Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16116-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ εξέλιξη των δικτυακών τεχνολογιών και ειδικότερα του διαδικτύου, συμβάλλουν στην ανάπτυξη καινοτόμων δράσεων για την Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα (E-Business) και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Ε-Commerce) που δίνουν διεξόδους και δυνατότητες χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα και τεχνολογίες. Μία από τις νέες χρήσεις του διαδικτύου με συνεχώς αυξανόμενες τάσεις είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα τελευταία χρόνια τεχνολογίες που διευκολύνουν την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων και επιχειρήσεων έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Τεχνολογίες που επιτρέπουν στον οποιοδήποτε, που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και κάποιες βασικές γνώσεις πληροφορικής, να δημιουργήσει μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα με χαμηλό κόστος. Στόχος της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας από την σκοπιά κάποιου που δεν έχει κάποια φυσική επιχείρηση και θέλει να ξεκινήσει μια επιχειρηματική δραστηριότητα στο διαδίκτυο, αλλά και από τη σκοπιά κάποιου που ήδη έχει μια φυσική επιχείρηση και θέλει να επεκτείνει την επιχειρηματική και εμπορική δραστηριότητα του αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου. Κυρίως, η διπλωματική αναφέρεται στον τρόπο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και στο επιχειρηματικό μοντέλο που θα εφαρμόσουμε για τη λειτουργία της επιχείρησης. Η μελέτη αυτή αποδεικνύει πως ο κάθε ενδιαφερόμενος αξιοποιώντας το διαδίκτυο και τις τεχνολογίες που το συνοδεύουν, μπορεί να έχει μια επαγγελματική παρουσία και να δημιουργήσει μια νέα πηγή εισοδήματος. Επίσης η τάση για αγορές μέσω διαδικτύου οδηγεί στην ανάγκη για όλες τις επιχειρήσεις να έχουν τουλάχιστον παρουσία στο διαδίκτυο με έμφαση στη δημιουργία μιας καλής διαδικτυακής παρουσίας για την προώθηση της εικόνας τους και των αγαθών τους.el
dc.format.extent97el
dc.format.extent10029058 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjecte-Businessen
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.titleΔημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση τεχνολογιών open-source & cloud.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarasisKonstantinosMsc2014.pdf9.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.