Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16105
Συγγραφέας: Ζήγρα, Χρύσα-Αικατερίνη
Τίτλος: Η ηλεκτρονική συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου στις on-line αγορές και υπηρεσίες.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Πετράκης, Ανδρέας Λ.
Περίληψη: Η εργασία που ακολουθεί ασχολείται με την ηλεκτρονική συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου στις on-line αγορές και υπηρεσίες. Η έρευνα διεξήχθη με τυχαία δειγματοληψία και προσεγγίστηκαν συνολικά εκατόν σαράντα καταναλωτές από τους οποίους εν τέλει συμμετείχαν στην έρευνα οι ενενήντα οχτώ. Η συλλογή των στοιχείων έγινε με δομημένο ερωτηματολόγιο είκοσι ένα ερωτήσεων. Γενικός στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η προσπάθεια καταγραφής των προθέσεων των καταναλωτών στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου. Αρχικά, παρουσιάζεται η θεωρητική πλευρά του θέματος όπως ο ορισμός του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η ιστορική εξέλιξη, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα στάδια ανάπτυξης, το πλαίσιο και η ταξινόμηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι νομικές πτυχές του και η συμπεριφορά των καταναλωτών. Έπειτα, αναφέρονται διάφορα στατιστικά στοιχεία, όπως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών, η συχνότητα των on-line αγορών, οι τρόποι πληρωμών, τα χαρακτηριστικά και η συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών, κ.τ.λ. από το εργαστήριο του ηλεκτρονικού εργαστηρίου του οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών. Το μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας περιγράφεται αναλυτικά στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται για κάθε μεταβλητή της έρευνας ο πίνακας συχνοτήτων και το διάγραμμα της, τα οποία ήταν αποτέλεσμα της επεξεργασίας των δεδομένων στο στατιστικό πακέτο SPSS. Επιπλέον, στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας προσεγγίζεται μια εφαρμογή της έρευνας και ειδικότερα τα ποσοτικά στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών Toys24.gr κατόπιν της ανάλυσης των δεδομένων στο στατιστικό πακέτο Mathematica 8. Τέλος, εξάγονται τα γενικότερα συμπεράσματα της έρευνας και προτείνονται διάφορες προτάσεις βελτίωσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποιούν on-line αγορές.
Λέξεις Κλειδιά: Διαδικτυακές αγορές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZigraChrysaAikateriniMsc2014.pdf2.17 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.