Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΧατζηπουργάνης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2014-04-16T11:49:27Z-
dc.date.available2014-04-16T11:49:27Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16096-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία προβαίνει σε μια βιβλιογραφική επισκόπηση της διαδικτυακής διαφήμισης βάσει συμπεριφορικών μοντέλων αναζήτησης πληροφοριών με επικέντρωση στην ανάλυση του εργαλείου Adwords της Google. Αναλυτικότερα, μελετάται ο ορισμός, η λειτουργία, ο ρόλος των λέξεων – κλειδιά, η ανάλυση των βασικών όρων, των πλεονεκτημάτων και των δεικτών αξιολόγησης απόδοσης. Επιπλέον, παρατίθεται μεθοδολογία για την επιτυχημένη εφαρμογή της, με βάσει πετυχημένες πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων, αναδύοντας το βασικό στόχο της διερεύνησης των δυνατοτήτων της εφαρμογής Adwords. Περαιτέρω ανάλυση διενεργείται στα πλαίσια της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα, με επίκεντρο τη πλατφόρμα διαφημίσεων στο Facebook, που αποτελεί και το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.format.extent83el
dc.format.extent1529306 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectGoogle adwordsen
dc.subjectCost per clicken
dc.subjectSponsored searchen
dc.subjectΨηφιακή διαφήμισηel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectKeyword toolen
dc.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η περίπτωση των Google adwords.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzipourganisDimitriosMsc2013.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons