Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16096
Author: Χατζηπουργάνης, Δημήτριος
Title: Διαδικτυακή διαφήμιση: η περίπτωση των Google adwords.
Date Issued: 2013
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η παρούσα εργασία προβαίνει σε μια βιβλιογραφική επισκόπηση της διαδικτυακής διαφήμισης βάσει συμπεριφορικών μοντέλων αναζήτησης πληροφοριών με επικέντρωση στην ανάλυση του εργαλείου Adwords της Google. Αναλυτικότερα, μελετάται ο ορισμός, η λειτουργία, ο ρόλος των λέξεων – κλειδιά, η ανάλυση των βασικών όρων, των πλεονεκτημάτων και των δεικτών αξιολόγησης απόδοσης. Επιπλέον, παρατίθεται μεθοδολογία για την επιτυχημένη εφαρμογή της, με βάσει πετυχημένες πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων, αναδύοντας το βασικό στόχο της διερεύνησης των δυνατοτήτων της εφαρμογής Adwords. Περαιτέρω ανάλυση διενεργείται στα πλαίσια της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα, με επίκεντρο τη πλατφόρμα διαφημίσεων στο Facebook, που αποτελεί και το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Keywords: Google adwords
Cost per click
Sponsored search
Ψηφιακή διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Keyword tool
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzipourganisDimitriosMsc2013.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons