Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπίσμπας, Αντώνιοςel
dc.contributor.authorΤαρνανίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2014-04-09T10:36:14Z-
dc.date.available2014-04-09T10:36:14Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16077-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή πραγματεύεται τις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας και την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών και δεν περιορίζεται στην στενή έννοια του όρου «οι τρόποι αξιοποίησης του Υπολογιστή ως μέσου διδασκαλίας», αυτή που χρησιμοποιούμε ή που θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε για διδασκαλία στην τάξη, αλλά σε ένα ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικό και πολιτικό, με ένα νέο ρόλο της εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται το πλαίσιο που διέπει την εισαγωγή και αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία σε γενικό επίπεδο, ενώ στη συνέχεια αναλύεται η ανάγκη ενσωμάτωσης των εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας στη σύγχρονη διδακτική των μαθηματικών. Αναφέρονται βασικά στοιχεία της διδακτικής των μαθηματικών στο πλαίσιο της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών ώστε το μάθημα των μαθηματικών να αποκτά πρόσθετη παιδαγωγική αξία. Περιγράφονται οι λόγοι που καθιστούν χρήσιμη την ένταξη των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία των μαθηματικών και αναλύονται τα θετικά στοιχεία που εμφανίζονται αλλά και κάποιες επιφυλάξεις που ενδεχομένως δημιουργούνται σχετικά με τη χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη. Παρουσιάζεται η εφαρμογή σύγχρονων διδακτικών μεθόδων υπό το πρίσμα της δυναμικής των νέων τεχνολογιών στη μαθηματική εκπαιδευτική διαδικασία και η εξέλιξη της διδακτικής των μαθηματικών με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας. Στο πεδίο των μαθηματικών έχουν αναπτυχθεί πολλά εκπαιδευτικά λογισμικά τα οποία ως εργαλεία αναπαράστασης και έκφρασης μαθηματικών εννοιών αποτελούν μία πρόσθετη παιδαγωγική αξία Επιπλέον εξετάζεται ο τρόπος της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη στο μάθημα των μαθηματικών και αναλύεται το πλαίσιο αυτό το οποίο καθιστά πλέον επιτακτική ανάγκη την ένταξη των ψηφιακών εργαλείων στο σύγχρονο σχολείο. Δίνονται μερικά παραδείγματα από διάφορα πεδία των μαθηματικών στα οποία γίνεται η εφαρμογή και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη και παρουσιάζονται τα αντίστοιχα μαθηματικά λογισμικά τα οποία εφαρμόζονται στα διάφορα αντικείμενα των μαθηματικών.el
dc.format.extent77el
dc.format.extent1075397 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.titleΜαθηματικά και νέες τεχνολογίες: εισαγωγή των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία των μαθηματικών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TarnanidisIoannisMsc2014.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.