Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16074
Author: Ζαΐκη, Μαρία
Title: Σχεδίαση και ανάπτυξη εξατομικευμένων διαδικτυακών τόπων.
Date Issued: 2013
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Η εξατομίκευση του διαδικτύου στις σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, έγινε ευρέως γνωστή τα τελευταία χρόνια, λόγω της ανάγκης του καταναλωτή για μοναδικότητα και εμπιστοσύνη. Η εξατομικευμένη τιμολόγηση, τα εξατομικευμένα προϊόντα, τα συστήματα συστάσεων, βοηθούν στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, αλλά και στην εύκολη λήψη των απόφασεων του. Στην συγκεκριμένη εργασία γίνεται, αρχικά, μια βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος της εξατομίκευσης του διαδικτύου. Στην συνέχεια, αναλύεται η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ενός σύγχρονου φαρμακείου, το οποίο περιλαμβάνει συστήματα συστάσεων. Αναπτύχθηκαν τρία συστήματα συστάσεων, χρησιμοποιώντας τρεις τεχνικές εξατομίκευσης: το φιλτράρισμα βάσει περιεχομένου, το συνεργατικό φιλτράρισμα και την υβριδική τεχνική. Τα συστήματα συστάσεων, προτείνουν προϊόντα που «ίσως» ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, με την βοήθεια των δεδομένων που συλλέγονται από την ιστοσελίδα.
Keywords: Εξατομίκευση
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σύσταση
Σύστημα συστάσεων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZaikiMariaMsc2013.pdf3.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.