Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Συμεώνel
dc.contributor.authorΚηπουρός, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2014-03-27T16:15:46Z-
dc.date.available2014-03-27T16:15:46Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16064-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΘέμα της παρούσας εργασίας είναι η αντιμετώπιση των πελατών της λιανικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος(ΕΤΕ) και της EUROBANK στα πλαίσια της παρούσας οικονομικής κρίσης. Η οικονομική κρίση έχει καταστήσει τα διάφορα θέματα τα οποία σχετίζονται με την αντιμετώπιση των πελατών ακόμη πιο σημαντικά από πριν. Αυτά τα θέματα είναι τα προσφερόμενα από μέρους των τραπεζών προϊόντα και υπηρεσίες στους ιδιώτες πελάτες τους, η συμπεριφορά των πελατών και των τραπεζών, η ικανοποίηση των πελατών, η αξία την οποία λαμβάνουν οι πελάτες και οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες τους, καθώς και οι διάφοροι παράγοντες οι οποίοι τις επηρεάζουν. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής πραγματοποιήθηκε έρευνα στους ιδιώτες πελάτες της ΕΤΕ και της EUROBANK, αντικείμενο της οποίας είναι η αντιμετώπιση την οποία οι πελάτες πιστεύουν πως έχουν από τις δύο τράπεζες. Τα αποτελέσματα της έρευνας συνηγορούν στο γεγονός ότι οι πελάτες και των δύο τραπεζών είναι γενικά ικανοποιημένοι από τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Παρ’ όλα αυτά, η έρευνα επίσης καταδεικνύει ορισμένα σημαντικά ζητήματα τα οποία χρήζουν αντιμετώπισης, άμεσης ή μη. Τα ζητήματα αυτά αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες λιανικής τραπεζικής τα οποία προσφέρονται από την ΕΤΕ και τη EUROBANK, τις παρεχόμενες διευκολύνσεις, την εξυπηρέτηση των πελατών και τις εγκαταστάσεις των υποκαταστημάτων.el
dc.format.extent88el
dc.format.extent716470 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectRetail bankingen
dc.subjectΛιανική τραπεζικήel
dc.subjectΑντιμετώπιση πελατώνel
dc.titleΗ αντιμετώπιση των πελατών του retail banking στην Ελλάδα στα πλαίσια της παρούσας οικονομικής κρίσης: η περίπτωση των ΕΤΕ και Eurobank.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Επιστήμηel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Οικονομική Επιστήμη (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KipourosNikolaosMsc2014.pdf686.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.