Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠλεύρη, Γεωργία Κ.el
dc.date.accessioned2014-03-25T14:22:53Z-
dc.date.available2014-03-25T14:22:53Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16049-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις σήμερα ολοένα τείνουν να υιοθετούν διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον παγκόσμιου ανταγωνισμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση δύο σημαντικών μέσων Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (Internet Marketing), το Social Media Marketing και το Search Engine Marketing (SEM). Η χρήση Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΙΚΔ) σήμερα αποτελούν μέρος της καθημερινότητας δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Για αυτό το σκοπό η μελέτη εστιάζει και ερευνά τους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει οφέλη από αυτές και να επιτύχει στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση σημαντικών ΙΚΔ, ως προς βασικά χαρακτηριστικά, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ΙΚΔ που υπερείχε έναντι των υπολοίπων. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται το Facebook ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Ακόμη, οι μηχανές αναζήτησης είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιούν δισεκατομμύρια χρήστες για να παράγουν ταχύτατα αποτελέσματα σύμφωνα με αυτό που ψάχνουν. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων για καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων τους στα αποτελέσματα αναζήτησης αυξάνεται συνεχώς. Σκοπός της εργασίας επιπρόσθετα, είναι να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να επιτύχει καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων της, εξυπηρετώντας μετέπειτα στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση δύο βασικών ενεργειών μάρκετινγκ (βελτιστοποίηση και διαφήμιση) στις μηχανές αναζήτησης, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ενέργεια που υπερέχει. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization ή SEO) ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις.el
dc.format.extent129el
dc.format.extent3263409 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSocial media marketingen
dc.subjectSEOen
dc.subjectInternet marketingen
dc.titleΗ χρήση των μηχανών αναζήτησης και ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης ως στρατηγικά εργαλεία μάρκετινγκ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PleuriGeorgiaKMsc2014.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons