Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16049
Συγγραφέας: Πλεύρη, Γεωργία Κ.
Τίτλος: Η χρήση των μηχανών αναζήτησης και ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης ως στρατηγικά εργαλεία μάρκετινγκ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Οι επιχειρήσεις σήμερα ολοένα τείνουν να υιοθετούν διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον παγκόσμιου ανταγωνισμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση δύο σημαντικών μέσων Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (Internet Marketing), το Social Media Marketing και το Search Engine Marketing (SEM). Η χρήση Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΙΚΔ) σήμερα αποτελούν μέρος της καθημερινότητας δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Για αυτό το σκοπό η μελέτη εστιάζει και ερευνά τους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει οφέλη από αυτές και να επιτύχει στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση σημαντικών ΙΚΔ, ως προς βασικά χαρακτηριστικά, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ΙΚΔ που υπερείχε έναντι των υπολοίπων. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται το Facebook ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Ακόμη, οι μηχανές αναζήτησης είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιούν δισεκατομμύρια χρήστες για να παράγουν ταχύτατα αποτελέσματα σύμφωνα με αυτό που ψάχνουν. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων για καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων τους στα αποτελέσματα αναζήτησης αυξάνεται συνεχώς. Σκοπός της εργασίας επιπρόσθετα, είναι να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να επιτύχει καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων της, εξυπηρετώντας μετέπειτα στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση δύο βασικών ενεργειών μάρκετινγκ (βελτιστοποίηση και διαφήμιση) στις μηχανές αναζήτησης, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ενέργεια που υπερέχει. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization ή SEO) ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Social media marketing
SEO
Internet marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PleuriGeorgiaKMsc2014.pdf3.06 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons