Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΠεχτελίδου, Αναστασία Δ.el
dc.date.accessioned2014-03-04T10:34:45Z-
dc.date.available2014-03-04T10:34:45Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16027-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας περιλαμβάνεται στις προτεραιότητες των συστημάτων υγείας και των μεταρρυθμίσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες. Βασικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας αποτελεί η συμμετοχή του ανθρώπινου δυναμικού, ενώ καθοριστικό ρόλο έχουν η σωστή πληροφόρηση και η αποτελεσματική επικοινωνία. Σκοπός της έρευνας είναι να προσδιοριστεί σε πιο βαθμό εφαρμόζονται στο Γ.Ν.Θ. «Γ. Γεννηματάς» απαραίτητες πρακτικές για την εισαγωγή και τη βελτίωση της ποιότητας, ποιό είναι το επίπεδο πληροφόρησης του προσωπικού σε θέματα που αφορούν την εφαρμογή της ποιότητας και αν υπάρχει διαφοροποίηση του βαθμού πληροφόρησης σε σχέση με το φύλο, την ηλικία, την εκπαίδευση, την προϋπηρεσία, την υπηρεσία και τη θέση απασχόλησης των εργαζομένων. Στην έρευνα συμμετείχε προσωπικό από όλες τις υπηρεσίες του νοσοκομείου. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ερωτηματολογίου, το οποίο βασίστηκε στην επισήμως μεταφρασμένη στην ελληνική γλώσσα εκδοχή του μοντέλου αυτο-αξιολόγησης EFQM. Για τις απαντήσεις χρησιμοποιήθηκε πενταβάθμια κλίμακα Likert, ενώ η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων έγινε με το στατιστικό πακέτο SPSS 20.0 και το Microsoft Office Excel 2007. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το νοσοκομείο εφαρμόζει σε ελάχιστο βαθμό πρακτικές για τη βελτίωση της ποιότητας, ενώ και ο βαθμός πληροφόρησης του προσωπικού παρουσιάζεται ιδιαίτερα χαμηλός. Πιθανή σχέση παρατηρήθηκε μεταξύ του βαθμού πληροφόρησης και της υπηρεσίας εργασίας, ενώ βρέθηκε στατιστικά σημαντική συσχέτιση του βαθμού πληροφόρησης με τη θέση εργασίας και με την παρακολούθηση σεμιναρίων. Αντίθετα, δε βρέθηκε στατιστικά σημαντική σχέση με το φύλο, την ηλικία, το επίπεδο εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και τα έτη προϋπηρεσίας.el
dc.format.extent186el
dc.format.extent4562958 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΜονάδες υγείαςel
dc.subjectΠληροφόρησηel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.titleΗ εφαρμογή της ποιότητας στις μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας και η πληροφόρηση του ανθρώπινου δυναμικού δυναμικού σε θέμτα ποιότητας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PechtelidouAnastasiaMsc2014.pdf4.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.