Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16026
Author: Χριστόπουλος, Σταύρος Α.
Title: Στρατηγικές βελτίωσης ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων.
Date Issued: 2014
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Στην παρούσα εργασία θα εξηγήσουμε τις νεότερες αντιλήψεις γύρω από την έννοια την στρατηγικής και το κατά πόσο αυτές βοηθούν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα αναλύσουμε μερικές χρήσιμες έννοιες που θα μας βοηθήσουν να προσεγγίσουμε καλύτερα το θέμα της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Επίσης θα αναλύσουμε την κατάσταση της χώρας μας τα τελευταία χρόνια και θα δούμε ποιες χώρες είναι κυρίαρχοι της ανταγωνιστικότητας. Στα κεφάλαια από δυο έως και πέντε αναλύονται οι στρατηγικές-εργαλεία: Στρατηγική τζούντο, στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών, η χρησιμότητα των καμπύλων εμπειρίας, οι στρατηγικές συνεργασίας και τέλος η στρατηγική της συγκριτικής προτυποποίησης. Στο τέλος του κάθε κεφαλαίου στρατηγικής αναλύεται μια μελέτη περίπτωσης της εκάστοτε στρατηγικής.
Keywords: Στρατηγική
Στρατηγικές βελτίωσης ανταγωνιστικότητας
Aνταγωνιστικότητα
Strategy
Judo
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChristopoulosStaurosMsc2014.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.