Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16026
Συγγραφέας: Χριστόπουλος, Σταύρος Α.
Τίτλος: Στρατηγικές βελτίωσης ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία θα εξηγήσουμε τις νεότερες αντιλήψεις γύρω από την έννοια την στρατηγικής και το κατά πόσο αυτές βοηθούν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα αναλύσουμε μερικές χρήσιμες έννοιες που θα μας βοηθήσουν να προσεγγίσουμε καλύτερα το θέμα της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Επίσης θα αναλύσουμε την κατάσταση της χώρας μας τα τελευταία χρόνια και θα δούμε ποιες χώρες είναι κυρίαρχοι της ανταγωνιστικότητας. Στα κεφάλαια από δυο έως και πέντε αναλύονται οι στρατηγικές-εργαλεία: Στρατηγική τζούντο, στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών, η χρησιμότητα των καμπύλων εμπειρίας, οι στρατηγικές συνεργασίας και τέλος η στρατηγική της συγκριτικής προτυποποίησης. Στο τέλος του κάθε κεφαλαίου στρατηγικής αναλύεται μια μελέτη περίπτωσης της εκάστοτε στρατηγικής.
Λέξεις Κλειδιά: Στρατηγική
Στρατηγικές βελτίωσης ανταγωνιστικότητας
Aνταγωνιστικότητα
Strategy
Judo
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChristopoulosStaurosMsc2014.pdf2.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.