Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16019
Συγγραφέας: Γιολδάση, Βασιλική
Τίτλος: Μέθοδοι κατάρτισης & μοντέλα κατανομής προϋπολογισμού μάρκετινγκ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Η εργασία αυτή είναι μια προσπάθεια κατανόησης της διαδικασίας σύστασης προϋπολογισμού μάρκετινγκ, των μεθόδων που χρησιμοποιούνται από τα στελέχη μάρκετινγκ για την εκπόνησή του, και των κανονιστικών μοντέλων που προσφέρει η πρόσφατη βιβλιογραφία για τη βελτιστοποίηση του αποτελέσματος του συνολικού προϋπολογισμού, αλλά και της κατανομής του σε διαφόρων ειδών μονάδες κατανομής. Σύμφωνα με τις έρευνες που μελετήθηκαν, το πρόβλημα της βέλτιστης κατάρτισης και κατανομής προϋπολογισμού μάρκετινγκ είναι μια περίπλοκη διαδικασία, κυριαρχείται όμως στην πράξη από απλούς προϋπολογιστικούς κανόνες. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μεθόδου προϋπολογισμού είναι πολλοί και σχετίζονται με χαρακτηριστικά της εταιρίας, των προϊόντων και της αγοράς. Οι μέθοδοι κατάρτισης προϋπολογισμού που είναι πιο δημοφιλείς μεταξύ των επαγγελματιών είναι οι απλοϊκές ‘percentage of sale’ και ‘affordability’, ενώ από τις πιο εκλεπτυσμένες υπερισχύει η ‘objective and task’. Στην καθημερινή πρακτική χρησιμοποιούνται 2 με 3 μέθοδοι προϋπολογισμού μάρκετινγκ συνδυαστικά, ενώ οι μέθοδοι προϋπολογισμού με βάση τον ανταγωνισμό έχουν συνήθως συμπληρωματικό χαρακτήρα. Τέλος, τα κανονιστικά μοντέλα που συζητήθηκαν έχουν πολλαπλές θεωρητικές προσεγγίσεις, αφορούν τη βέλτιστη κατανομή μεταξύ πολλών διαφορετικών στοιχείων κατανομής (όπως διαφορετικά προϊόντα, αγορές, δραστηριότητες μάρκετινγκ), και έχουν ως βασική αρχή κατανομής τη σχετική αντίδραση ή ελαστικότητα των μεταβλητών αποτελέσματος στις αλλαγές των στοιχείων αυτών. Παρά τους περιορισμούς και τις αδυναμίες, τα συμπεράσματα που προέκυψαν, προσφέρουν μια εικόνα του πως λειτουργεί στην πραγματικότητα η προϋπολογιστική διαδικασία, ποια βοήθεια προσφέρεται από την παγκόσμια ερευνητική κοινότητα στο θέμα αυτό, και κατά πόσο τα μοντέλα που προτείνονται είναι εφαρμόσιμα στην καθημερινή πρακτική. Όλα αυτά αποτελούν τις βάσεις για περαιτέρω έρευνα πληθώρας κρίσιμων θεμάτων που αφορούν τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά: Προϋπολογισμός
Μάρκετινγκ
Μέθοδοι κατάρτισης προϋπολογισμού
Μοντέλα κατανομής προϋπολογισμού
Βέλτιστη κατανομή προϋπολογισμού
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GioldasiVasilikiMsc2014.pdf1.53 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.