Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΓκαρανέ, Σοφίαel
dc.date.accessioned2014-02-25T21:26:10Z-
dc.date.available2014-02-25T21:26:10Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16008-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη εναλλακτικών τρόπων προώθησης τουριστικών προορισμών με τη χρήση και την εκμετάλλευση ταινιών (film tourism). Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί η προβολή μίας ταινίας να συμβάλλει στην ανάπτυξη του τουρισμού της περιοχής στην οποία γυρίστηκε, ποιες δραστηριότητες marketing πρέπει να ακολουθηθούν για να υπάρξουν θετικά αποτελέσματα, τι είδους ενέργειες πρέπει να κάνουν οι αρμόδιοι, ποιες προκλήσεις και εμπόδια πιθανό συναντήσουν, και τελικά ποιες προτάσεις θα συμβάλλουν στην ανάπτυξή του film tourism. Επίσης, μέσω της χρήσης μελετών περίπτωσης της Νέας Ζηλανδίας και της Ελλάδας γίνεται μία προσπάθεια να αναδειχθούν εκείνοι οι συντελεστές που είναι κρίσιμοι για την προώθηση του τουριστικού προορισμού μέσω του film tourism. Μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση των όρων film tourism, destination image, τουριστικός προορισμός, τόπος γυρισμάτων, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης των παραγόντων εκείνων που κρίνονται ως οι πιο σημαντικοί για την ανάπτυξη του film tourism. Συμπεραίνεται, ότι είναι κυρίως η συνεργασία και η σύμπνοια όλων των αρμόδιων φορέων (συντελεστές ταινίας, κρατικοί φορείς και τοπική κοινότητα) εκείνες που, σε συνδυασμό με την αλλαγή νοοτροπίας, τη χρήση της κατάλληλης τεχνολογίας και της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων της πληροφορικής-επικοινωνίας, θα καθορίσουν την επιτυχία του εγχειρήματος και θα συμβάλλουν στην ανάδειξη ενός προορισμού, αρχικά σαν τόπο γυρισμάτων και εν συνεχεία σαν τόπο προορισμού και προσέλκυσης τουριστών.el
dc.format.extent93el
dc.format.extent1325495 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectFilm tourismen
dc.subjectΤουριστικός προορισμόςel
dc.subjectΤόπος γυρισμάτωνel
dc.subjectMarketing τουριστικών προορισμώνen
dc.subjectΕνδιαφερόμενοιel
dc.subjectΕλληνική Βιομηχανία Κινηματογράφουel
dc.titleΔιερεύνηση εναλλακτικών τρόπων προώθησης τουριστικών προορισμών με την χρήση και εκμετάλλευση ταινιών (film tourism).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkaraneSophiaMsc2014.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.