Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16008
Συγγραφέας: Γκαρανέ, Σοφία
Τίτλος: Διερεύνηση εναλλακτικών τρόπων προώθησης τουριστικών προορισμών με την χρήση και εκμετάλλευση ταινιών (film tourism).
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη εναλλακτικών τρόπων προώθησης τουριστικών προορισμών με τη χρήση και την εκμετάλλευση ταινιών (film tourism). Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί η προβολή μίας ταινίας να συμβάλλει στην ανάπτυξη του τουρισμού της περιοχής στην οποία γυρίστηκε, ποιες δραστηριότητες marketing πρέπει να ακολουθηθούν για να υπάρξουν θετικά αποτελέσματα, τι είδους ενέργειες πρέπει να κάνουν οι αρμόδιοι, ποιες προκλήσεις και εμπόδια πιθανό συναντήσουν, και τελικά ποιες προτάσεις θα συμβάλλουν στην ανάπτυξή του film tourism. Επίσης, μέσω της χρήσης μελετών περίπτωσης της Νέας Ζηλανδίας και της Ελλάδας γίνεται μία προσπάθεια να αναδειχθούν εκείνοι οι συντελεστές που είναι κρίσιμοι για την προώθηση του τουριστικού προορισμού μέσω του film tourism. Μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση των όρων film tourism, destination image, τουριστικός προορισμός, τόπος γυρισμάτων, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης των παραγόντων εκείνων που κρίνονται ως οι πιο σημαντικοί για την ανάπτυξη του film tourism. Συμπεραίνεται, ότι είναι κυρίως η συνεργασία και η σύμπνοια όλων των αρμόδιων φορέων (συντελεστές ταινίας, κρατικοί φορείς και τοπική κοινότητα) εκείνες που, σε συνδυασμό με την αλλαγή νοοτροπίας, τη χρήση της κατάλληλης τεχνολογίας και της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων της πληροφορικής-επικοινωνίας, θα καθορίσουν την επιτυχία του εγχειρήματος και θα συμβάλλουν στην ανάδειξη ενός προορισμού, αρχικά σαν τόπο γυρισμάτων και εν συνεχεία σαν τόπο προορισμού και προσέλκυσης τουριστών.
Λέξεις Κλειδιά: Film tourism
Τουριστικός προορισμός
Τόπος γυρισμάτων
Marketing τουριστικών προορισμών
Ενδιαφερόμενοι
Ελληνική Βιομηχανία Κινηματογράφου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkaraneSophiaMsc2014.pdf1.22 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.