Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15930
Author: Τσαρεκτσή, Τζενάν
Title: Η δευτεροβάθμια μειονοτική εκπαίδευση από την οπτική της διαπολιτισμικότητας και οι επιμορφωτικές ανάγκες των μειονοτικών εκπαιδευτικών.
Date Issued: 2013
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό την διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των μειονοτικών εκπαιδευτικών που εργάζονται στην δευτεροβάθμια μειονοτική εκπαίδευση στην περιοχή της Θράκης. Αναδεικνύει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ως προς το περιεχόμενο της επιμόρφωσης, τον χρόνο, την μέθοδο και την διάρκεια υλοποίησης. Οι συνεντεύξεις διενεργήθηκαν τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο του 2012 στην πόλη της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Οι συνεντευξιαζόμενοι στο τελικό δείγμα της έρευνας ήταν δεκαέξι εκπαιδευτικοί εκ των οποίων συμμετείχαν και δύο μετακλητοί εκπαιδευτικοί από Τουρκία. Για την συλλογή και την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος των συνεντεύξεων και πιο συγκεκριμένα η ημιδομημένη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι μειονοτικοί εκπαιδευτικοί εκφράζουν την ανάγκη για επιμόρφωση σε ποικίλες θεματικές ενότητες αλλά και την έλλειψη προγραμμάτων επιμόρφωσης με βασικότερες την δίγλωσση εκπαίδευση και τις νέες διδακτικές μάθησης. Τέλος, αναδεικνύονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα εν λόγω σχολεία , οι σχέσεις και οι συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών ,γονέων και μαθητών.
Keywords: Δίγλωσση μειονοτική εκπαίδευση
Mειονοτικός εκπαιδευτικός
Mουσουλμανική μειονότητα
Mειονοτικά σχολεία
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsarektsiTzenanMsc2013.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons