Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΣπατίδογλου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2013-12-23T08:08:14Z-
dc.date.available2013-12-23T08:08:14Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15929-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΤο μαθησιακό στυλ αποτελεί πεδίο μελέτης τα τελευταία 40 περίπου χρόνια και έχει απασχολήσει τους ερευνητές κυρίως στο βαθμό που επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία από την πλευρά των μαθητών/σπουδαστών. Αυξανόμενο ενδιαφέρον εκδηλώνεται το τελευταίο διάστημα για τη διερεύνηση του μαθησιακού στυλ των εκπαιδευτικών με σκοπό την προώθηση του αναστοχασμού και τη βαθύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών. Η πρωτοτυπία της παρούσας μελέτης, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, έγκειται στο γεγονός ότι επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση του μαθησιακού στυλ του εκπαιδευτικού στον τρόπο διδασκαλίας του. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 135 εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ερωτηματολόγια που χορηγήθηκαν για τη διερεύνηση του μαθησιακού και του διδακτικού τους στυλ είναι τα Learning Style Inventory (version 3.1) του Kolb (1985) και Teaching Styles Inventory (version 3.0) του Grasha (1996) αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ακολουθεί τη Στοχαστική Παρατήρηση ως προτιμώμενο τρόπο πρόσληψης της γνώσης ακολουθούμενη από την Αφηρημένη Θεωρητικοποίηση ως τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών. Το διδακτικό στυλ που κυριαρχεί είναι του Διευκολυντή. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι η Αφηρημένη Θεωρητικοποίηση συσχετίζεται και αποτελεί προβλεπτικό παράγοντα για τα στυλ του Ειδικού, της Επίσημης Εξουσίας και του Διευκολυντή.el
dc.format.extent98el
dc.format.extent2073774 bytes-
dc.format.extent852933 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜαθησιακό στυλel
dc.subjectΔιδακτικό στυλel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.titleΤο μαθησιακό και το διδακτικό στυλ εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας: διερεύνηση, ατομικές διαφορές, αλληλοσυσχετίσεις.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpatidoglouParaskeuiMsc2013present.pdfΣυνοδευτικό υλικό809.67 kBAdobe PDFView/Open
SpatidoglouParaskeuiMsc2013.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.