Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15929
Συγγραφέας: Σπατίδογλου, Παρασκευή
Τίτλος: Το μαθησιακό και το διδακτικό στυλ εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας: διερεύνηση, ατομικές διαφορές, αλληλοσυσχετίσεις.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Πλατσίδου, Μαρία
Περίληψη: Το μαθησιακό στυλ αποτελεί πεδίο μελέτης τα τελευταία 40 περίπου χρόνια και έχει απασχολήσει τους ερευνητές κυρίως στο βαθμό που επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία από την πλευρά των μαθητών/σπουδαστών. Αυξανόμενο ενδιαφέρον εκδηλώνεται το τελευταίο διάστημα για τη διερεύνηση του μαθησιακού στυλ των εκπαιδευτικών με σκοπό την προώθηση του αναστοχασμού και τη βαθύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών. Η πρωτοτυπία της παρούσας μελέτης, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, έγκειται στο γεγονός ότι επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση του μαθησιακού στυλ του εκπαιδευτικού στον τρόπο διδασκαλίας του. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 135 εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ερωτηματολόγια που χορηγήθηκαν για τη διερεύνηση του μαθησιακού και του διδακτικού τους στυλ είναι τα Learning Style Inventory (version 3.1) του Kolb (1985) και Teaching Styles Inventory (version 3.0) του Grasha (1996) αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ακολουθεί τη Στοχαστική Παρατήρηση ως προτιμώμενο τρόπο πρόσληψης της γνώσης ακολουθούμενη από την Αφηρημένη Θεωρητικοποίηση ως τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών. Το διδακτικό στυλ που κυριαρχεί είναι του Διευκολυντή. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι η Αφηρημένη Θεωρητικοποίηση συσχετίζεται και αποτελεί προβλεπτικό παράγοντα για τα στυλ του Ειδικού, της Επίσημης Εξουσίας και του Διευκολυντή.
Λέξεις Κλειδιά: Μαθησιακό στυλ
Διδακτικό στυλ
Εκπαιδευτικοί
Αγγλική γλώσσα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SpatidoglouParaskeuiMsc2013present.pdfΣυνοδευτικό υλικό809.67 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
SpatidoglouParaskeuiMsc2013.pdf2.01 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.