Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΖερβός, Βαλάντης Γ.el
dc.date.accessioned2013-11-26T10:20:15Z-
dc.date.available2013-11-26T10:20:15Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15839-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΠαρά την μεγάλη ανάπτυξη της επαγγελματικής κατάρτισης στην χώρα μας τις δύο τελευταίες δεκαετίες δεν έχει αναπτυχθεί ανάλογα το πεδίο της αξιολόγησής της. Αυτή η υστέρηση έχει σαν αποτέλεσμα να μην διαθέτουμε επαρκή πληροφόρηση για το εάν και κατά πόσο είναι δικαιολογημένες οι σημαντικές μεταβιβάσεις κοινωνικών πόρων στις ακολουθούμενες κατευθύνσεις της επαγγελματικής κατάρτισης. Στην παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθούμε να αξιολογήσουμε ένα πρόγραμμα κατάρτισης που υλοποιήθηκε από ΚΕΚ της πόλης της Θεσσαλονίκης την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου του 2013 και αφορά στην κατάρτιση νέων ανέργων σε βασικές δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών. Στην αξιολόγησή μας έγινε προσπάθεια να περιληφθούν όλες οι διαστάσεις του προγράμματος, από την στοχοθεσία και την επιλογή εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών, μέχρι τις υποδομές, την εκπαιδευτική διαδικασία και τα αποτελέσματα του. Χρησιμοποιήσαμε τα ερευνητικά εργαλεία της συνέντευξης και της παρατήρησης προκειμένου να έχουμε μία σφαιρικότερη εικόνα των αξιολογούμενων αντικειμένων. Η παρούσα μελέτη βασίστηκε στο μοντέλο αξιολόγησης CIPP που έχει χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα ανάλογων αξιολογήσεων, κυρίως στο εξωτερικό και τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι η συνέντευξη και η παρατήρηση. Με την παρούσα εργασία, φιλοδοξούμε να προσφέρουμε μια ελάχιστη συνεισφορά στην προσπάθεια ανάπτυξης ενός σώματος αξιολογήσεων που θα αποτελούν προϊόν επιστημονικής εργασίας που θα βασίζεται σε δοκιμασμένα πρότυπα και θα προσφέρουν αφενός μια σαφή εικόνα για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της κατάρτισης στον ελληνικό χώρο και αφετέρου, θα δίνουν έγκυρη πληροφόρηση στην κατεύθυνση της βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης.el
dc.format.extent152el
dc.format.extent1679183 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΚατάρτιση ανέργωνel
dc.subjectCIPPen
dc.subjectΚΕΚel
dc.titleΕξωτερική αξιολόγηση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης. Η περίπτωση του προγράμματος κατάρτισης ανέργων "Προγράμματα εκμάθησης χρήσης βασικών εννοιών ΤΠΕ και Παρουσιάσεων" που υλοποιείται από ΚΕΚ στην περιφέρεια Θεσσαλονίκης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZervosValantisMsc2013.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.