Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚοντομάρη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2013-11-07T07:54:40Z-
dc.date.available2013-11-07T07:54:40Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15807-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα της κρίσης δημιουργήθηκε η ανάγκη αύξησης της παραγωγής, ώστε να αναστηλωθεί η οικονομία της χώρας. Ένας τομέας που μπορεί να διαδραματίσει ένα βασικό ρόλο προς επίτευξη αυτού του στόχου είναι ο πρωτογενής τομέας. Η γεωγραφική θέση και το κλίμα της Ελλάδας ευνοούν την παραγωγή πολλών διαφορετικών και μοναδικών προϊόντων, στα οποία εκτός από την αύξηση της παραγωγής τους, πρέπει να δοθεί προσοχή και στην προώθηση τους. Εκτός από τα παραδοσιακά μέσα προώθησης των προϊόντων, ιδιαίτερη άνθηση παρουσιάζει ο κλάδος του ηλεκτρονικού marketing, χάρη στην πληθώρα των πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Αυτές τις δυνατότητες σε συνδυασμό με τον αυξημένο αριθμό των χρηστών του διαδικτύου θα μπορούσε να εκμεταλλευτούν οι σχετιζόμενοι με τον πρωτογενή τομέα για να διευρύνουν το πελατολόγιο τους και να αυξηθεί ο κύκλος εργασιών τους. Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται τα τωρινά δεδομένα του πρωτογενή τομέα της Ελλάδος καθώς και οι ελλείψεις που αναδύονται. Στη συνέχεια αναλύονται τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού marketing και οι στρατηγικές προώθησης που περιλαμβάνει. Έπειτα προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων παρουσιάζονται τα βασικά βήματα που θα μπορούσε να ακολουθήσει κάποιος για να προωθήσει τα προϊόντα του μέσω διαδικτύου. Τέλος, παρουσιάζεται μια πρακτική εφαρμογή όλων των παραπάνω μέσω της μελέτης περιπτώσεων, όπως το Gineagrotis, το e-bloko και το greek breakfast.el
dc.format.extent98el
dc.format.extent1916021 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjecte-Marketingen
dc.subjectΠρωτογενής τομέαςel
dc.titleΤο e-Marketing ως εργαλείο ανάπτυξης του πρωτογενή τομέα της Ελλάδας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KontomariMariaMsc2013.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.