Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΛαδογιάννη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2013-10-21T06:49:52Z-
dc.date.available2013-10-21T06:49:52Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15784-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο εξαγωγικό σχέδιο ανάπτυξης για ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Παρουσιάζονται οι πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο των εξαγωγών, τα εμπόδια που υψώνονται εξαιτίας της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας, οι προοπτικές ανάπτυξης και η ανάγκη για εξωστρέφεια. Ολοκληρώνεται με έναν αναλυτικό οδηγό για μικρομεσαίες επιχειρήσεις ώστε να παρουσιάσει τα στάδια που απαιτούνται προς την υλοποίηση ενός εξαγωγικού εγχειρήματος. Η διπλωματική εργασία αποτελείται από 4 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική παρουσίαση των εννοιών της διεθνοποίησης και της παγκοσμιοποίησης και του τρόπου με τον οποίο επηρρέασαν το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον. Γίνεται ακόμη αναφορά στις πολυεθνικές επιχειρήσεις, τη σύσταση τους και την επίδρασή τους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση των Εξαγωγών ως στρατηγικής άσκησης διεθνών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Παρουσιάζονται οι μέθοδοι εξαγωγών, τα κίνητρα που ωθούν στην επιλογή της συγκεκριμένης στρατηγικής, καταγράφονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εξαγωγικής δραστηριότητας και εντοπίζονται τα προβλήματα που εμφανίζονται κατά την άσκησή της. Το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην ανάγκη εξωστρέφειας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στηρίζεται σε αποτελέσματα σημαντικών ερευνών από διάφορους φορείς, παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία της παρούσας κατάστασης στον τομέα των εξαγωγών, αναφέρει προοπτικές για ανάπτυξη και καταγράφει όλες τις πιθανές πηγές χρηματοδήτησης και τους φορείς στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην προσπάθεια για προώθηση της εξωστρεφούς ανταγωνιστικότητας, Η μελέτη ολοκληρώνεται στο τέταρτο κεφάλαιο με τη δημιουργία ενός εξαγωγικού σχεδίου για ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ως οδηγό στην προσπάθεια για ανάπτυξη, εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα. Παρουσιάζονται βασικά βήματα για την προετοιμασία των επιχειρήσεων πριν την υλοποίση της εξαγωγής, όπως είναι ο Εξαγωγικός Επιχειρηματικός Σχεδιασμός της επιχείρησης (Export Business Plan) και ο Εξαγωγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ (Export Marketing Plan) και δίνονται βασικές κατευθύνσεις για τα απαραίτητα διαδικαστικά, νομικά, τελωνειακά και φορολογικά ζητήματα που προκύπτουν.el
dc.format.extent112el
dc.format.extent1452826 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΕλληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subjectΟδηγός εξαγωγώνel
dc.subjectΕξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιοel
dc.subjectΕξωστρέφειαel
dc.titleΣχέδιο εξαγωγών για ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LadogianniParaskeuiMsc2013.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.