Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15776
Συγγραφέας: Φατούρου, Παναγιώτα
Τίτλος: Μάρκετινγκ ανάδειξης πολιτιστικών στοιχείων τόπου: μελέτη περίπτωσης "Χρυσαυγή".
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση όλων εκείνων των ανταγωνιστικών χαρακτηριστικών του τουριστικού προϊόντος του χωριού της Χρυσαυγής Λαγκαδά, τα οποία, σύμφωνα με τις αντιλήψεις των κατοίκων του τόπου θα μπορούσαν να αναδειχθούν ώστε ο τόπος να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών. Το κύριο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η Χρυσαυγή διαθέτει σαφώς ένα πολιτιστικό-ιστορικό στοιχείο, ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον και ένα λαογραφικό υπόβαθρο που με την κατάλληλη αξιοποίηση και διαχείριση θα μπορούσαν να της προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τοπική τουριστική αγορά. Τα συμπεράσματα της έρευνας αξιοποιήθηκαν στο τελευταίο μέρος της παρούσης εργασίας στις προτάσεις προς τους τοπικούς φορείς διοίκησης για το σχεδιασμό στρατηγικών και πολιτικών για την ανάδειξη χρήσιμων για την περιοχή και τους κατοίκους τουριστικών προϊόντων. Η ερευνητική μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποιοτική έρευνα, και συγκεκριμένα συνδυασμός της εθνογραφίας και της μελέτης περίπτωσης, ενώ τα βασικά εργαλεία ήταν οι εις βάθος συνεντεύξεις, τα ημιδομημένα ερωτηματολόγια, και η επιτόπια παρατήρηση.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Τουριστικό προϊόν
Πολιτιστική ανάδειξη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PhatourouPanagiotaMsc2013.pdf2.45 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons