Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚατώγλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2013-10-16T08:00:05Z-
dc.date.available2013-10-16T08:00:05Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15768-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ υγεία ως θεμελιώδες κοινωνικό αγαθό, αποτελεί προτεραιότητα για την ευημερία τόσο του ατόμου, όσο και της κοινωνίας. Τα σύγχρονα συστήματα υγείας στρέφονται στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) και σε προγράμματα επιβράβευσης της ποιότητας, προκειμένου να οδηγηθούν στη βελτίωση της απόδοσής τους και την επίτευξη οργανωσιακής αριστείας, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών – ασθενών τους. Ένας από τους βασικότερους παράγοντες αναδεικνύεται η Διοίκηση του Ανθρώπινου Δυναμικού των οργανισμών υγείας στο πλαίσιο της ΔΟΠ. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, αρχικά, εξετάζεται η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και των προγραμμάτων επιβράβευσης της ποιότητας από οργανισμούς υγείας σε διεθνές επίπεδο, με έμφαση στις πρακτικές της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, όπως παρουσιάζονται στη βιβλιογραφία και στα ερευνητικά επιστημονικά άρθρα. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται αναλυτικά, συγκεκριμένες περιπτώσεις εφαρμογής Βέλτιστων Πρακτικών Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στο πλαίσιο εφαρμογής συστημάτων Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ), οργανισμών υγείας αριστείας, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως παραδείγματα – μαθήματα και για άλλους οργανισμούς στο χώρο της υγείας. Παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς που συναντάμε και αναμένουμε στους μεγάλου βαθμού πολυπλοκότητας οργανισμούς υγείας, τα στοιχεία και δεδομένα των μελετών δείχνουν πως η εφαρμογή των συστημάτων αυτών ποιότητας και των προγραμμάτων επιβράβευσης της ποιότητας, συνεπάγεται βελτίωση των αποτελεσμάτων, τόσο για τους εξωτερικούς πελάτες – ασθενείς και τα ενδιαφερόμενα μέρη, όσο και για τους εσωτερικούς πελάτες – το ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών υγείας. Ειδικά οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών υγείας του ελληνικού δημόσιου τομέα, στους οποίους η εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης ποιότητας είναι πολύ περιορισμένη, μπορούν να διδαχθούν πολλά από τη διεθνή εμπειρία.el
dc.format.extent78el
dc.format.extent810673 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subjectΥγείαel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της υγείας: μαθαίνοντας βέλτιστες πρακτικές από οργανισμούς (υγείας) αριστείας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatoglouMariaMsc2013.pdf776.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.