Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΕυφραιμίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2013-10-08T11:59:02Z-
dc.date.available2013-10-08T11:59:02Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15758-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΣτη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδηγούν μια επιχείρηση να στραφεί προς τις ξένες αγορές, να εξάγει τα προϊόντα της και να δραστηριοποιηθεί σε διεθνές ή παγκόσμιο επίπεδο. Ένα σημαντικό ζήτημα για την επιχείρηση είναι να αποφασίσει τον καλύτερο τρόπο αποθήκευσης, χειρισμού και διακίνησης των προϊόντων της, έτσι ώστε αυτά να είναι διαθέσιμα στους τελικούς καταναλωτές στο σωστό χρόνο και στο σωστό μέρος. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσει μία αξιόπιστη και αποτελεσματική εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τα διεθνή κανάλια διανομής στις καταναλωτικές αγορές, καθώς και να παρουσιάσει εταιρίες που οφείλουν την επιτυχία τους στο καλά οργανωμένο σύστημα logistics που διαθέτουν, έτσι ώστε να τονιστεί η σημαντικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη λειτουργία και την επιτυχημένη πορεία της διεθνούς και παγκόσμιας επιχείρησης.el
dc.format.extent47el
dc.format.extent695558 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιεθνή logisticsel
dc.subjectΚανάλια μάρκετινγκel
dc.subjectΔιανομήel
dc.titleΔιεθνή κανάλια μάρκετινγκ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EuphraimidouSophiaMsc2013.pdf649.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.