Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15758
Συγγραφέας: Ευφραιμίδου, Σοφία
Τίτλος: Διεθνή κανάλια μάρκετινγκ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Περίληψη: Στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδηγούν μια επιχείρηση να στραφεί προς τις ξένες αγορές, να εξάγει τα προϊόντα της και να δραστηριοποιηθεί σε διεθνές ή παγκόσμιο επίπεδο. Ένα σημαντικό ζήτημα για την επιχείρηση είναι να αποφασίσει τον καλύτερο τρόπο αποθήκευσης, χειρισμού και διακίνησης των προϊόντων της, έτσι ώστε αυτά να είναι διαθέσιμα στους τελικούς καταναλωτές στο σωστό χρόνο και στο σωστό μέρος. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσει μία αξιόπιστη και αποτελεσματική εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τα διεθνή κανάλια διανομής στις καταναλωτικές αγορές, καθώς και να παρουσιάσει εταιρίες που οφείλουν την επιτυχία τους στο καλά οργανωμένο σύστημα logistics που διαθέτουν, έτσι ώστε να τονιστεί η σημαντικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη λειτουργία και την επιτυχημένη πορεία της διεθνούς και παγκόσμιας επιχείρησης.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνή logistics
Κανάλια μάρκετινγκ
Διανομή
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
EuphraimidouSophiaMsc2013.pdf649.59 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.