Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15758
Author: Ευφραιμίδου, Σοφία
Title: Διεθνή κανάλια μάρκετινγκ.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Abstract: Στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδηγούν μια επιχείρηση να στραφεί προς τις ξένες αγορές, να εξάγει τα προϊόντα της και να δραστηριοποιηθεί σε διεθνές ή παγκόσμιο επίπεδο. Ένα σημαντικό ζήτημα για την επιχείρηση είναι να αποφασίσει τον καλύτερο τρόπο αποθήκευσης, χειρισμού και διακίνησης των προϊόντων της, έτσι ώστε αυτά να είναι διαθέσιμα στους τελικούς καταναλωτές στο σωστό χρόνο και στο σωστό μέρος. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσει μία αξιόπιστη και αποτελεσματική εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τα διεθνή κανάλια διανομής στις καταναλωτικές αγορές, καθώς και να παρουσιάσει εταιρίες που οφείλουν την επιτυχία τους στο καλά οργανωμένο σύστημα logistics που διαθέτουν, έτσι ώστε να τονιστεί η σημαντικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη λειτουργία και την επιτυχημένη πορεία της διεθνούς και παγκόσμιας επιχείρησης.
Keywords: Διεθνή logistics
Κανάλια μάρκετινγκ
Διανομή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EuphraimidouSophiaMsc2013.pdf649.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.