Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15753
Author: Μουράτης, Νικόλαος
Title: Στρατηγικό σχέδιο για την διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων της «ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΕ» σε Αγγλία και Γερμανία. Μέρος Α': αξιολόγηση των στοχευμένων αγορών Αγγλίας και Γερμανίας.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα εργασία αποτελεί το α΄ μέρος της μελέτης «Στρατηγικό σχέδιο για την διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων της εταιρίας “Κρι Κρι Α.Ε.” σε Αγγλία και Γερμανία» που έχει εκπονηθεί από τους φοιτητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Μουράτη Νικόλαο και Δελβενιώτη Κοσμά και κατατίθεται ως δικαιολογητικό για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος. Σκοπός της μελέτης είναι να αποτελέσει έναν οδηγό αλλά και μέσο πληροφόρησης για την ίδια την εταιρία (αλλά και για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο) όσον αφορά την επέκταση των πωλήσεων του ελληνικού (ή ελληνικού τύπου γιαουρτιού) σε άλλες αγορές του ευρωπαϊκού χώρου, και κυρίως στις αγορές της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασίλειου. To παρόν στρατηγικό σχέδιο έχει βασισθεί στη δομή που προτείνεται από την εταιρία “Deloitte” όσον αφορά την σύνταξη ενός Business Plan. Πιο συγκεκριμένα η μελέτη αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: • Ιστορικό της επιχείρησης Σε αυτό το κεφάλαιο επιχειρείται να γίνει μια παρουσίαση της εταιρίας «Κρι Κρι Α.Ε.» στον αναγνώστη όσον αφορά την πορεία της από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, την αποστολή, το όραμα και την στρατηγική της εταιρίας καθώς και για άλλες επιτυχίες για τις οποίες διακρίνεται. • Το προϊόν Σε αυτό το κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη παρουσίαση των προϊόντων που παράγει η εταιρία καθώς και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους. Επίσης, παρουσιάζονται προϊόντα που εντάσσονται στα μελλοντικά σχέδια παραγωγής της εταιρίας. • Διοίκηση και Προσωπικό Σε αυτό το κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε θέματα που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας όπως πολιτικές ανθρωπίνου δυναμικού που ακολουθούνται, τα κυριότερα στελέχη της εταιρίας, τον κώδικα εταιρικής διακυβέρνησης κτλ. • Η αγορά και το μάρκετινγκ της επιχείρησης Σε αυτό το κεφάλαιο γίνεται ανάλυση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται ήδη (Ελλάδα, Γερμανία) ή πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στο μέλλον η εταιρία (Ηνωμένο Βασίλειο), και καλύπτονται θέματα όσον αφορά τους πελάτες, τους ανταγωνιστές της εταιρίας και τα προϊόντα τους, στοιχεία διμερών σχέσεων εμπορίου των αγορών του εξωτερικού με την Ελλάδα κτλ. • Παραγωγική Διαδικασία Σε αυτό το κεφάλαιο καλύπτονται θέματα όσον αφορά τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις, την δυνατότητα παραγωγής, τις διαδικασίες παραγωγής των προϊόντων κτλ. • Χρηματοοικονομική ενημέρωση Σε αυτό το κεφάλαιο (το οποίο αποτελεί το β΄ μέρος της συνολικής μελέτης και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της) γίνεται χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρίας για τα έτη 2010 και 2011. Επίσης γίνεται χρηματοοικονομική ανάλυση των τριών υπό εξέταση κλάδων αγορών (Ελλάδα, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο) και, ακολούθως, επιχειρείται μια σύγκριση μεταξύ τους. Η παραπάνω αναλύσεις γίνονται με την βοήθεια του λογισμικού πακέτου “Finan Expert” της εταιρίας “Specisoft Α.Ε.”. Τέλος, οι οικονομικές καταστάσεις των αγγλικών και γερμανικών εταιριών αντλήθηκαν από τους ιστότoπους που μας υπέδειξαν τα αρμόδια γραφεία εμπορικών υποθέσεων των ελληνικών πρεσβειών στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Γερμανία.
Keywords: Στρατηγικό σχέδιο
Διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων της ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΕ σε Αγγλία και Γερμανία
Αξιολόγηση των στοχευμένων αγορών Αγγλίας και Γερμανίας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouratisNikolaosMsc2013.pdf4.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons