Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΓιαγτζόγλου, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2013-10-08T07:57:22Z-
dc.date.available2013-10-08T07:57:22Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15752-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ πιστότητα πελάτη αποτελεί καθοριστικό παράγοντα της μακροχρόνιας βιωσιμότητας και επιτυχίας των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και ταχέως αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον όπως αυτό του ηλεκτρονικού B2C εμπορίου, η ανάπτυξη και διατήρηση της πιστότητας μπορεί να αποτελέσει ιδιαίτερη πρόκληση για τους μάρκετινγκ managers μιας εταιρίας που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο. Παρόλο που οι πρόδρομοι της πιστότητας πελάτη στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού επιχειρείν έχουν μελετηθεί εμπειρικά σε πολλές χώρες, η αντίστοιχη ελληνική ακαδημαϊκή βιβλιογραφία βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει εμπειρικά τους προδρόμους της πιστότητας στο B2C ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από τον συσχετισμό της ικανοποίησης, εμπιστοσύνης και πιστότητας πελάτη και των προσδιοριστικών τους παραγόντων από την οπτική γωνία των Ελλήνων online καταναλωτών. Για το λόγο αυτό διεξάχθηκε έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε ψηφιακά σε ένα δείγμα Ελλήνων φοιτητών. Για την ανάλυση των δεδομένων και τον έλεγχο των ερευνητικών υποθέσεων χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα δομικών εξισώσεων Τα ευρήματα που προέκυψαν δείχνουν πως η η-πιστότητα επηρεάζεται άμεσα από την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη πελάτη και έμμεσα από τις αντιλήψεις των καταναλωτών αναφορικά με την ποιότητα περιβάλλοντος χρήστη, την ποιότητα των πληροφοριών, την ασφάλεια των συναλλαγών και την προστασία ιδιωτικού απορρήτου στην ιστοσελίδα. Προτείνεται στις επιχειρήσεις να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην βελτίωση των προαναφερθέντων χαρακτηριστικών της ιστοσελίδας τους προκείμενου να ενισχύσουν την αξιοπιστία τους και να ικανοποιήσουν καλύτερα τις ανάγκες των online καταναλωτών με απώτερο στόχο την δημιουργία και διατήρηση μιας πιστής πελατειακής βάσης.el
dc.format.extent59el
dc.format.extent939420 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠιστότηταel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΕμπιστοσύνηel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectΑσφάλειαel
dc.subjectΠεριβάλλον χρήστηel
dc.subjectΙδιωτικό απόρρητοel
dc.subjectΠληροφορίεςel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectB2Cen
dc.titleΠροσδιοριστικοί παράγοντες επίδρασης του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα από τον συσχετισμό της ικανοποίησης, εμπιστοσύνης και πιστότητας καταναλωτή.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiagtzoglouKonstantinosMsc2013.pdf912.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.