Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15723
Συγγραφέας: Κυριακοπούλου, Άννα
Τίτλος: Σύγκριση παραγωγής γραπτού λόγου δυσλεκτικών και μη μαθητών στο Γυμνάσιο.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Παυλίδης, Γεώργιος
Περίληψη: Τα αποτελέσματα των σύγχρονων ερευνών στους τομείς της εκπαίδευσης είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη σε μια συνεχή προσπάθεια βελτίωσης του σχολείου και των αλλαγών των αναλυτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών πρακτικών. Η εκμάθηση της γραφής και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών να χρησιμοποιούν το γραπτό λόγο για να εκφράζουν τις ιδέες τους και να επικοινωνούν είναι ένας βασικός τομέας της εκπαιδευτικής έρευνας. Η αξιολόγηση της γραπτής έκφρασης προσδιορίζεται ως οργανικό μέλος της διδασκαλίας, απομακρύνεται από την αξιολόγηση του μαθητή και μεταβάλλεται σε αξιολόγηση της ίδιας της μαθησιακής διαδικασίας και των παραγόντων που συμμετέχουν σε αυτήν. Η συμβολή της παραγωγής γραπτού λόγου στη γλωσσική και νοητική ανάπτυξη και στη σχολική μάθηση έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον στη διδακτική του γραπτού λόγου ως πρώτιστο διδακτικό θέμα που δεν αφορά μόνο το γλωσσικό μάθημα αλλά όλα τα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος. Η δυσλεξία είναι μια ειδική μαθησιακή δυσκολία με βιολογική και κληρονομική αιτιολογία. Η δυσλεξία χαρακτηρίζεται από μία σημαντική διαφορά μεταξύ του προφορικού και του γραπτού λόγου από σοβαρά προβλήματα ανάγνωσης και ορθογραφίας και από μία πολύ μεγάλη δυσκολία στη μεταφορά της σκέψης στο γραπτό λόγο. Με την ολοκλήρωση αυτής της μελέτης θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον Καθηγητή,Παυλίδη Θ. Γεώργιο γιατί οι συζητήσεις μας μου προσέφεραν πολύ δημιουργικά και πολύτιμα σχόλια για τα θέματα που πραγματεύεται η συγκεκριμένη εργασία. Για τη διαρκή στήριξη και την ανοχή που επέδειξε σε αυτήν την προσπάθεια ευχαριστώ την οικογένειά μου Όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν
Λέξεις Κλειδιά: Δυσλεξία
Παραγωγή γραπτού λόγου
Αξιολόγηση γραπτού λόγου
Γυμνάσιο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KyriakopoulouAnnaMsc2011.pdf1.37 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons