Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΚατεργιαννάκης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2013-05-15T12:20:47Z-
dc.date.available2013-05-15T12:20:47Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15623-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΤα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Η αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων όπως επίσης και η δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων αποτελούν για τις επιχειρήσεις πρόκληση και συνάμα μια νέα ευκαιρία. Από την εμπορική πλευρά, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλά υποσχόμενες αφού μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές πηγές πληροφοριών για την αγορά στόχο και επίσης προσφέρουν ενδιαφέρουσες επιλογές για συνεργασία, δικτύωση και ανάπτυξη στρατηγικών Μάρκετινγκ. Ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μια απλή και χαμηλού κόστους λύση για να μπορούν να “ακούν” τη φωνή των πελατών, να έχουν πρόσβαση σε δυνητικούς πελάτες και να μπορούν να δημιουργούν εκτεταμένα επιχειρηματικά δίκτυα. Αυτή η εργασία παρουσιάζει τα κοινωνικά δίκτυα όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή εποχή, μελετά τα μοντέλα μάρκετινγκ που έχουν προκύψει με την χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που χαρτογραφεί τα δημογραφικά, κοινωνικά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων χρήστων των κοινωνικών δικτύων. Η μελέτη προσδιορίζει τέσσερα διαφορετικά προφίλ χρηστών των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση της φύσης και της συμπεριφοράς των ερωτώμενων στις online κοινότητες. Τα ευρύματα της έρευνας θα ενδιέφεραν τους δημιουργούς στρατηγικών Μάρκετινγκ καθώς και επιχειρήσεις που είναι πρόθυμες να εξερευνήσουν την επιλογή των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης σαν μία χαμηλού κόστους, όμως αποτελεσματική ενναλακτική της φυσικής, παραδοσιακής δικτύωσης με τους πελάτες.el
dc.format.extent157el
dc.format.extent2253934 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΜαρκετινγκel
dc.titleΜοντέλα μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.el
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatergiannakisNikolaosMsc2012.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.