Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15623
Συγγραφέας: Κατεργιαννάκης, Νικόλαος
Τίτλος: Μοντέλα μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Η αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων όπως επίσης και η δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων αποτελούν για τις επιχειρήσεις πρόκληση και συνάμα μια νέα ευκαιρία. Από την εμπορική πλευρά, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλά υποσχόμενες αφού μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές πηγές πληροφοριών για την αγορά στόχο και επίσης προσφέρουν ενδιαφέρουσες επιλογές για συνεργασία, δικτύωση και ανάπτυξη στρατηγικών Μάρκετινγκ. Ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μια απλή και χαμηλού κόστους λύση για να μπορούν να “ακούν” τη φωνή των πελατών, να έχουν πρόσβαση σε δυνητικούς πελάτες και να μπορούν να δημιουργούν εκτεταμένα επιχειρηματικά δίκτυα. Αυτή η εργασία παρουσιάζει τα κοινωνικά δίκτυα όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή εποχή, μελετά τα μοντέλα μάρκετινγκ που έχουν προκύψει με την χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που χαρτογραφεί τα δημογραφικά, κοινωνικά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων χρήστων των κοινωνικών δικτύων. Η μελέτη προσδιορίζει τέσσερα διαφορετικά προφίλ χρηστών των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση της φύσης και της συμπεριφοράς των ερωτώμενων στις online κοινότητες. Τα ευρύματα της έρευνας θα ενδιέφεραν τους δημιουργούς στρατηγικών Μάρκετινγκ καθώς και επιχειρήσεις που είναι πρόθυμες να εξερευνήσουν την επιλογή των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης σαν μία χαμηλού κόστους, όμως αποτελεσματική ενναλακτική της φυσικής, παραδοσιακής δικτύωσης με τους πελάτες.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνικά δίκτυα
Μαρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KatergiannakisNikolaosMsc2012.pdf2.2 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.