Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15616
Author: Νίκου, Βάια
Title: Έρευνα marketing στο διαδίκτυο.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Μπίσμπας, Αντώνιος
Abstract: Η Έρευνα MARKETING είναι συστηματική συλλογή, ανάλυση και αντικειμενική παρουσίαση των στοιχείων, που έχουν σχέση με κάθε πρόβλημα, που αντιμετωπίζει η Διεύθυνση Marketing, σε έναν ορισμένο χώρο και χρόνο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει τα πάντα. Τα οφέλη είναι πολλαπλά: Η επιχείρηση γίνεται παγκόσμια γνωστή καθώς δεν υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι οι χρήστες είναι πολλά εκατομμύρια, άρα και οι υποψήφιοι πελάτες είναι πολλά εκατομμύρια. Φτηνό είδος διαφήμισης. Παροχή πληθώρας πληροφοριών που αφορούν την επιχείρηση. Έτσι νοιώθουν και οι πελάτες κάποιο αίσθημα εμπιστοσύνης. Δυνατότητα επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό. Μέσω του internet η επιχείρηση μπορεί να δέχεται τα σχόλια τις παρατηρήσεις ακόμα και τα παράπονα από το αγοραστικό κοινό. Έτσι της δίνεται η δυνατότητα να έχει μια απευθείας γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες της. Δυνατότητα επικοινωνίας με άλλες επιχειρήσεις. Η επιχείρηση μπορεί να έρθει σε επαφή με άλλες επιχειρήσεις Όσον αφορά τη διαδικασία της Έρευνας Αγοράς για να λάβουν απόφαση για μια αγορά οι καταναλωτές περνούν από πέντε στάδια: 1. Αναγνώριση του προβλήματος. 2. Εύρεση πληροφοριών. 3. Εκτίμηση εναλλακτικών λύσεων. 4. Απόφαση για αγορά. 5. Συμπεριφορά μετά την αγορά Η διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων περιλαμβάνει πέντε στάδια. Η διαδικασία ξεκινάει με την αναγνώριση της ανάγκης ή προβλήματος, όπου ο καταναλωτής συνειδητοποιεί ότι πρέπει να δράσει για την ικανοποίηση της ανάγκης αυτής. Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προχωράει στο επόμενο στάδιο που είναι η συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις εναλλακτικές μάρκες-λύσεις, τις τιμές τους, τα χαρακτηριστικά τους κτλ. Ανάλογα με τον τύπο της απόφασης το στάδιο αυτό μπορεί να είναι περιορισμένο ή εκτενές. Έχοντας επεξεργαστεί τις υπάρχουσες πληροφορίες ο καταναλωτής προσπαθεί να αξιολογήσει τις εναλλακτικές μάρκες. Έπειτα, προχωράει στο επόμενο στάδιο που είναι η επιλογή και αγορά της μάρκας εκείνης που είναι η πιο κατάλληλη για την ικανοποίηση της ανάγκης. Τέλος, ο καταναλωτής αξιολογεί την επιλογή μέσα από το αποτέλεσμα που είχε η συγκεκριμένη αγορά και χρησιμοποιεί την αξιολόγηση αυτή σαν εμπειρία για τις επόμενες αγορές.
Keywords: Έρευνα
Marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NikouVaiaMsc2012.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.